معاون اول رئیس جمهور، مشکل مهم استان یزد را کمبود آب دانست و گفت: در سفر امروز ضمن تصمیم‌گیری درباره مساله آب این استان، ایجاد خط لوله جدید آب بررسی می‌شود.

احداث خط لوله جدید آب استان یزد پیگیری می‎شودبه گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "اسحاق جهانگیری" که صبح امروز (سه شنبه) برای انجام بازدید و افتتاح چند پروژه سفری یک روزه به استان یزد کرده است در فرودگاه شهید صدوقی در جمع خبرنگاران افزود: استان یزد در طول سال‎های قبل از انقلاب و بعد از آن همواره پایبند به اسلام، ارزش‎ها و انقلاب و یکی از پایگاه‎های مهم انقلاب و اسلام بوده است.

وی ادامه داد: استان یزد یکی از استان‎های مهم صنعتی ایران است و شاخص‎های صنعتی قابل توجهی دارد.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: این استان همچنین در بخش گردشگری استان مهمی است و یکی از مراکز مهم صنایع گردشگری محسوب می‎شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در ادامه این سفر ضمن بازدید از چند واحد صنعتی با فعالان اقتصادی نیز به گفت‎وگو می‎نشینیم.

وی با بیان این که سال 94 سال رونق اقتصادی است، تاکید کرد: تلاش دولت ایجاد تحول جدی در کشور است که لازمه آن حضور فعال بخش خصوصی است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: طرح هایی که امروز مورد بازدید قرار می‌گیرد نیز مربوط به بخش خصوصی است.

جهانگیری صبح امروز به همراه هیاتی عازم استان یزد شد و  قرار است از چند طرح صنعتی بازدید کند.

همچنین معاون اول رئیس جمهور قرار است در این سفر یک روزه از برخی مراکز تاریخی این استان بازدید و پس از آن در نشست شورای اداری استان شرکت کند.

جهانگیری را در این سفر "محمدرضا نعمت زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت، "مسعود سلطانی فر" رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، "عبدالکریم تابش" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و "علی اصغر احمدی" دبیرکل جمعیت هلال احمر همراهی می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال استاندار و وجمعی از مقامات استانی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار