مديرکل امور مالياتی استان کرمان، تحقق درآمدهای مالياتی را نيازمند مشارکت فرا بخشی دانست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور، امراالله عابدی تحقق درآمدهای مالياتی را امری فرا بخشی و چند نهادی دانست و مشارکت کليه دستگاه های اجرايی را در اين زمينه خواستار شد.

وی در همين زمينه خواستار همکاری صدا و سيما در جهت تفهيم و تبيين قوانين جديد مالياتی و اطلاع رسانی آنها به مردم شد.

صادقی جهانی مديرکل صدای و سيمای مرکز کرمان نيز با بيان اينکه ماهيت رسانه، انجام فعاليت های فرهنگی است، عنوان داشت: صدا و سيما در باطن يک دستگاه چند بعدی است و درارتباط با موضوع ماليات که سرنوشت کشور را متحول می سازد و کشور را در مسير توسعه قرار می دهد، از هيچ کمکی دريغ نمی کند و در جهت اعتلای فرهنگ سازی مالياتی و شفاف سازی اين امر،گام بر می دارد.

مديرکل صدای و سيمای مرکز کرمان افزود: اقدامات ما ميپی بايست در راستای جلب اعتماد مردم به نظام مالياتی صورت گيرد و با تقويت بنيه فکری و تغيير نگرش آنها به سمت جايگزينی درآمدها مالياتی و عدم وابستگی به درآمدهای نفتی پيش برويم.

 عابدی در خاتمه با تشکر از صدا و سيمای مرکز کرمان به جهت کمک به فرهنگ سازی مالياتی و همکاری مستمر با اين اداره کل، اظهار داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهميت جايگاه ماليات، بايد با نظام مالياتی صحيح و عادلانه به سمت تحقق درآمدهای مالياتی برويم تا از اقتصاد نفتي جدا شويم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مالیات ، کرمان ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار