رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: پسماند‌های بیمارستانی را تعیین تکلیف کنیم و همچنین با تشکیل کار گروهی از پزشکان و مدیریت شهری در تحقق مدیریت یکپارچه شهری ورود کنیم.

پسماند‌های بیمارستانی تعیین تکلیف شود/ لزوم تشکیل کارگروه خدمات سلامت و شهریبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه جلسه علنی امروز ضمن قدردانی از حضور وزیر در شورا اظهار کرد: اولین اقدامی که می‌توان در حوزه تعامل بهداشت و شهری انجام داد، تشکیل کارگروهی برای تعیین تکلیف و تقسیم بندی بهتر کارها است که می‌توانند پزشکان با عضویت در این کارگروه در بحث ساماندهی اماکن بهداشتی و درمانی حضور موثری داشته باشند و البته وجود دکتر ایازی نیز فرصت ارزشمندی است.

وی افزود: در مورد پسماند‌های بیمارستانی تصمیم گیری بهتری شود و تکلیف نهایی آن را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه بیمارستان‌ها بهتر است که به همکاری خیرین اقدامات بهتری انجام دهیم، چرا که بیمارستان فیروز آبادی و شهدای هفت تیر در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برند و نیازمند کمک خیرین هستند.

دبیر در پایان گفت: در بخش همراه سرا که در بودجه دیده شده، اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم با حضور قالیباف و هاشمی به جمع بندی بهتری برسیم. با تشکیل کارگروه و تحقق نظام مدیریت یکپارچه شهری نیز گام برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار