رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است و اظهارات شهرداری نشان از آن دارد که هنوز برنامه مدونی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در واکنش به اظهارات امرودی در خصوص ارائه گزارش هرندی اظهار کرد: متاسفانه باید بگویم که سنگ بزرگ نشانه نزدن است و این اقدام‌هایی که برشمردیم نشان از آن دارد هیچ کاری انجام نمی‌دهید.
 
وی افزود: امکان ندارد تا بهزیشتی، ناجا، سازمان رفاه و دیگر ارگان‌ها و نهادها در عرصه‌ حاضر نشوند بتوان کاری انجام داد و قرار نیست که شما بگویید چه کاری انجام دهند بلکه قرار است به جمع‌بندی برسیم که چه کاری انجام بدهیم.
 
دبیر گفت: باید تمامی این سازمان‌ها در این عرصه گام بردارند و حتی باید ثبت احوال نیز به پای کار بیاید چرا که خیلی از کودکان کار شناسنامه ندارند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت مشارکت مردم و دستگاه‌ها تصریح کرد: پراکندگی کار نباید در این امور مشاهده شود و باید با مشارکت مردم و دستگاه‌ها بتوانیم این معضل را برطرف کنیم.
 
وی با بیان اینکه با توجه به این اظهارات شهرداری منطقه هیچ نقشی ندارد عنوان کرد: اظهارات معاونان شهردار نشان از آن دارد تا شهرداری منطقه هیچ نقشی ندارد و باید به این موضوع توجه کرد و یک نفر متولی کار را مشخص کرد چرا که ما در مورد انسان‌ها صحبت می‌کنیم و باز هم تاکید می‌کنم انسان‌ها مورد توجه برنامه ما هستند.
 
دبیر تاکید کرد: به صراحت می‌گویم که شما هنوز برنامه ندارید البته از اقدام‌های شما در این منطقه ازجمله توزیع خواروبار و از دیگر اقدامات و وجود ان .جی یو‌‌ها با خبر هستم اما می‌گویم که شما هنوز برنامه مدونی ندارید و امیدوارم که کمیسیون اجتماعی شورای شهر که هشت نفر عضو دارد  به طور دقیق براین موضوع وارد شوند.
 
دبیر خطاب به ناصحی گفت: انتظار می‌رود تا آقای ناصحی برنامه‌های قرارگاه امام رضا را نیز تدوین و تشریح کند.

انتهای پیام/

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار