استاندار کرمانشاه در سی و ششمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان کرمانشاه گفت :کرمانشاه شاهراه تجارت مرزی غرب کشور است جاده های آن باید ظرفیت تردد و رفت و امد را داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛رضایی بابادی بر رفع مشکلات راه های استان بخصوص 14نقطه حادثه خیزی استان تاکید کرد و گفت: رفع نقاط حادثه خیز استان بایداز اولویت های امسال اداره کل راه و شهرسازی استان باشد چرا که با سلامت و امنیت مردم سر و کار دارد و از این رو هر چقدر هم در این مسئله هزینه شود منطقی است.

وی توسعه استان کرمانشاه را نیازمند برنامه های تحول آفرین دستگاه های اجرایی ارزیابی کرد و افزود: از دستگاه های اجرایی انتظار دارم که هر برنامه ای را که امسال در استان انجام می دهند منجر به تحول و توسعه بشود .

استاندار گفت: کرمانشاه شاهراه تجارت مرزی غرب کشور است و جاده های آن باید ظرفیت تردد و رفت و آمد این مسئله را داشته باشند بخصوص اینکه شش بازارچه مرزی در این استان وجود دارد که اگر همه آنها فعال شوند نیازمند توسعه زیرساختها بخصوص در زمینه راه می باشند.

وی الکترونیکی کردن بسیاری از امور مردم را از مهمترین اقدامات در جهت کاهش رفت و آمد مردم ذکر کرد و گفت: کارهای بسیار اساسی و خوبی در زمینه مجازی کردن استان و الکترونیکی کردن امورات مردم انجام شده است که با گسترده شدن آن بسیاری از رفت و آمدهای کاری مردم کاهش می یابد و در نتیجه در میزان حوادث رانندگی و ترافیک تاثیر می گذارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، شاهراه ، تجاری ، مرز ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا قبادی
۱۲:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
با شما کاملن موافقم.من چطور و با چه مقدار سرمایه می توانم در کار صادرات و واردات وارد شوم و چطور می توان از طریق کارا برای این کار وام گرفت؟