رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان هنوز انتخاب نشده است ، و خبر معرفی مربی کذب است.

ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق زمینه اصولی فدراسیون در چارچوب ساختار تشکیلاتی کمیته فنی سازمان تیم‌های ملی، بر اساس اساسنامه‌در اولین جلسه که با حضور 20 مربی خبره هندبال تشکیل شد در مجموع سوابق‌ مربیان حرفه ای هندبال را مورد بررسی قرار دادیم.

 وی خاطر نشان کرد: با یکی از مربیان شناخته شده و مطرح تیم ملی آلمان نیز مذاکره داشتیم، که متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه کمر قادر به مربیگری نمی‌باشد.

رئیس  فدراسیون هندبال اذعان داشت: در کل سه مربی بین المللی مطرح با عنوان جهانی و سوابق درخشان، کاندید حضور و مربیگری تیم ملی هندبال کشورمان هستند که پس از بررسی‌های اصولی و دقیق از جانب کمیته فنی سازمان تیم های ملی معرفی می‌شوند.

وی در ادامه گفت: مدت زمان‌ حضور در اردوها، تشکیل‌ کلاس‌های تخصصی برای مربیان و داوران و نظارت بر جوانان ، نوجوانان و استعدادیابی‌ نخبگان‌ هندبال نیز زیر نطر مربی تیم ملی هندبال باید صورت پذیرد که برای انتخاب تمامی این موارد را در نظر خواهیم داشت.

مهدوی در پایان گفت: در جلسه بعدی کمیته فنی سازمان تیم‌های ملی پس از بررسی‌های انجام شده مربی تیم ملی هندبال کشورمان انتخاب و اعلام می‌شود.

 یاد آور می‌شود: رئیس فدراسیون هندبال از انتخاب‌مربی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این خبر کذب و صد در صد دروغ است و مربی تیم ملی هندبال تاکنون معرفی نشده است.

انتهای پیام
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، انتشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار