همزمان با روز جهانی موزه بازديد از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران روز دوشنبه 28 اردیبهشت براي تمامی علاقه مندان رايگان است.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران همچنین در طول هفته میراث فرهنگی، تعطیلی گردشی کاخ موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران لغو و با افزایش ساعت کاری این مجموعه هر شب تا ساعت 21 فعال است.

این مجموعه با اجرای طرح موزه در شب، در هفته میراث فرهنگی از تاریخ 28 اردیبهشت تا 3 خرداد همه روزه از ساعت 8:30 تا 21 فعال بوده و فروش بلیط کاخ موزه ها تا 19:30 خواهد بود.

گفتنی است؛ در طول هفته میراث فرهنگی تمامی کاخ موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران هر روز از ساعت 8:30 تا 18 فعال هستند و طرح موزه در شب در این مجموعه، هرشب با 2 کاخ موزه پذیرای گردشگران است.

طرح موزه در شب که دومین سال اجرایش در این مجموعه است با هدف استفاده عموم علاقه مندان به میراث فرهنگی از فضا و حال و هوای موزه ها و آثار تاریخی در شب اجرا می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به آدرس www.niavaranmu.ir  مراجعه فرمایند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.