نماینده مردم همدان گفت: با توجه به این که بیمه خبرنگاران تعیین تکلیف نشده و التهاب و ناراحتی در بین اصحاب رسانه ایجاد شده تقاضای بنده این است که از این بلاتکلیفی بیرون بیایند و آرامش را به اصحاب رسانه و خبرنگاران برگردانند چرا که اصحاب رسانه سرمایه‌های نظام هستند.

ضرورت تعیین تکلیف بیمه اصحاب رسانهبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ امیرخجسته نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز یکشنبه 27اردیبهشت در تذکر شفاهی گفت: 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک عرض می‌کنم و پیشنهاد سازمان نظام ارتباطات برای روابط عمومی کل کشور می‌کنم.

وی خطاب به وزیر ارشاد افزود: با توجه به این که بیمه خبرنگاران تعیین تکلیف نشده و التهاب و ناراحتی در بین اصحاب رسانه ایجاد شده تقاضای بنده این است که از این بلاتکلیفی بیرون بیایند و آرامش را به اصحاب رسانه و خبرنگاران برگردانند چرا که اصحاب رسانه سرمایه‌های نظام هستند.
 
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خطاب به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به حوادث غیرمترقبه در استان همدان خشکسالی در سال گذشته و سرمازدگی در امسال حدود 427میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرده 12 هزار و 850 تن محصولات کشاورزان ما از بین رفته از وزیر کشاورزی و دولت می‌خواهم که توجه ویژه نسبت به کشاورزان استان همدان داشته باشند و جبران خسارت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که راه آهن تهران همدان- غرب کشور قریب 20 سال است که مورد بحث است، زیرساخت‌ها آماده شده و در سال گذشته بنا بود که 30 هزار تن ریل خریداری شود و به همدان و بعد به غرب کشور ریل گذاری شود؛ متاسفانه دو ماه از سال می‌گذرد نه ریلی است و نه کار می‌کنند.

خجسته گفت: همچنین با توجه به این که نمایندگان غرب کشور و نمایندگان زاگرس نشین از این موضوع به شدت ناراحت هستند، چنانچه در این مسئله قصور شود استیضاح وزیر راه در دست اقدام است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطر نشان کرد: تقاضایم این است که راه آهنی که سالیان سال مورد بحث واقع شده و غرب کشور که مظلوم واقع شده و تا به حال مورد توجه واقع نشده حداقل این است که ریلی که دولت و وزیر راه و شهرسازی قول داده در اولویت کاری قرار دهند و در سال 94 بحث ریل گذاری تا استان همدان و بعد غرب کشور را تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، نماینده ، وزیر راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار