رئیسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

وجود بیش از 5 هزار و 400 پروژه‌ی آموزشی نیمه تمام در کشور/ بیش از 90 درصد اعتبارات معطوف به استاندارد سازی مدارس است

معاون عمرانی وزارت آمورش‌ و پرورش با بیان رشد 46 درصدی اعتبارات نوسازی مدارس اعلام کرد 5 هزار و 400 پروژه آموزشی نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد.

مرتضي رئیسی معاون عمرانی و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرين وضعیت روند نوسازی مدارس در سال جاری اظهار کرد: مجموعا 5 هزار و 400 پروژه آموزشی نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد که 20 درصد آن توسط منابع مردمی و غیر دولتی در حال تکمیل است.

وی افزود: 80 درصد پروژه های آموزشی از اعتبارات دولتی تامین می‌شود و با توجه به اینکه اعتبارات نوسازی مدارس در سال جاری رشد 46 درصدی داشته است امیدواریم كه بتوانيم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل نمود.

رئیسی تصریح کرد: کمک‌های مردمی نقش بسزایی در پیش برد پروژه‌های آموزشی دارند و امیدواریم تا پایان سال 94 دو هزار پروژه به معنای بهره برداری از دوهزار مدرسه از 5 هزار و 400 پروژه نیمه تمام محقق شود.

وی در پایان یاد آور شد: این دو هزار مدرسه به مدارس استاندارد و ایمن اضافه می‌شوند و در واقع بیش از 90 درصد اعتبارات نوسازی معطوف به استاندارد سازی و ایمن سازی مدارس می‌شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار