سه هزار شیعه عراقی برای آزاد سازی رمادی در استان الانبار، وارد این شهر شده و در پایگاهی نظامی مستقر شده اند.

3000 داوطلب شیعه برای نبرد با داعش وارد رمادی شدندبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، سه هزار نفر از شیعیان عراق که برای آزاد سازی شهر رمادی در الانبار داوطلب شده‌اند، وارد این شهر شده و در پایگاه نظامی الحبانیه مستقر شده اند.

شبکه البغدادیه نیوز گزارش داد: 3000 داوطلب از نیروهای بسیج شیعیان عراق به پایگاه "حبانیه" در شرق شهر رمادی وارد و برای نبرد و آزاد سازی این شهر در استان الانبار آماده هستند. این نیروهای داوطلب با سلاح و مهمات نظامی تجهیز شده اند.

منابع امنیتی در استان انبار اعلام کردند :۶۰ هزار نیروی بسیج مردمی برای مبارزه با داعش پیش تر وارد این پایگاه نظامی شده و خود را آماده نبرد با داعش کرده اند.

با سقوط بخش‌های زیادی از شهر رمادی، نخست وزیر عراق روز یکشنبه دستور داد نیروهای بسیج مردمی به استان انبار وارد شوند تا عملیات پاکسازی تمام مناطق استان صورت گیرد؛ شورای استانداری الانبار نیز با ورود این نیروها موافقت کرد.


در همین حال، سازمان بدر عراق روز دوشنبه اعلام کرد "هادی العامری" رئیس این سازمان --که از روز گذشته وارد رمادی شده -- شخصا مسئولیت نبرد با داعش در این استان را برعهده خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت مانی
۱۰:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۴
من را وارد نیرو های داوطلب گنید تاداعش رانابود کنم؟
من به تیر اندازی آشنا ام کجا باید ثبت نام کرد
آخرین اخبار