محمد زاده خبر داد:

ادغام رادیویی و تلویزیونی طرح قرآنی 1449/محوریت 1449 امسال، سوره یس

مدیر رادیو قرآن گفت: سال جاری که به سال همدلی و همزبانی مزین است شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی طرح فراگیر «قرآن کتاب زندگی» طرح 1449 را با محوریت سوره مبارکه یس برگزار می کند.

ادغام رادیویی و تلویزیونی طرح قرآن 1449/محوریت 1449 امسال سوره یسمحمدحسین محمد زاده مدیر رادیو قرآن  در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران، درباره طرح قرآنی 1449 گفت: سال جاری که به سال همدلی و همزبانی مزین است شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی طرح فراگیر «قرآن کتاب زندگی» طرح 1449 را با محوریت سوره مبارکه یس و همچنین 30 موضوع قرآنی با مضمون سبک زندگی قرآنی اجرا می‌کنند که از 3 الی 4 روز مانده به ماه مبارک رمضان آغاز و تا روزهای پایانی تابستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: به جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها و با مشارکت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و بسیاری از نهاد های قرآنی، فرهنگی و خبرگزاری و سایتهایی که خبرهای قرآنی را پوشش می‌دهند یک فضای باشکوه قرآنی در تابستان برگزار می‌شود.

محمدزاده درباره اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح 1449 گفت:اقدامات فشرده و پی در پی که نهادهای مختلف قرآنی برای برگزاری باشکوه این طرح از اواخر سال گذشته داشتند و تاکنون هم جلسات سیاست‌گذاری و اجرایی آن در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با مشارکت خوبی که نهاد‌های قرآنی با رسانه ملی انجام می‌دهند شاهد استقبال بیشتر مردم و خانواده ها از طرح بزرگ قرآنی باشیم و نتیجه آن ورود آموزه‌های قرانی سوره مبارک یس و موضوعات انتخابی به درون خانواده‌ها و انس بیشتر خانواده‌های ایران با قرآن کریم باشد.

رئیس شبکه رادیویی قرآن در مورد موضوعات این طرح عنوان کرد: بر اساس مباحثی که مبتلی به خانواده‌هاست و نیازهای آنها را از جهت دریافت آموزه‌های قرآنی در حوزه سبک زندگی ارتقا می‌بخشد باعث شده که موضوعات بسیار کاربردی باشد که خانواده‌ها می‌توانند آن موضوع  خاص را در قرآن در یک آیه یا در بخشی از همان آیه که هست را به راحتی در حافظه بسپارند و روخوانی و تجوید آن را یاد بگیرند و نکات اخلاقی و کاربردی ارتقای سطح زندگی را به سطح زندگی قرآن برسانند.

محمد زاده در پایان گفت: انشاءالله که مردم این موضوعات را دریافت کنند و برای رسیدن به زندگی بهتر و زندگی قرآنی این موضوعات سودمند باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریسا فرجی
۲۰:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
با سلام من میخوام حافظ قران بشم باید با کی تماس بگیرم لطفا ی شماره بزارید؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۴
سلام و خسته نباشید چرا شماره تماس زیر نویس نمکین مگه امسال حفظ سوره ندارین؟
آخرین اخبار