سنگین وزن تیم ملی جودو معتقد است، تنها علت نتیجه نگرفتنش دررویداد‌های بین‌المللی نداشتن حریف تمرینی در اردو‌هاست.

حریف تمرینی ندارم/عقده حضور در المپیک بر دلم مانده است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد محجوب، ملی پوش وزن100- کیلوگرم جودو ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی به مقام هفتم بسنده کرد که در 2 دوره قبل آن به مدال طلا و نقره رسیده بود، اما سنگین وزن جودو ایران، این روزها حال و روز خوبی را ندارد و در مسابقات بین المللی نتوانسته مثل گذشته بدرخشد، دارنده مدال طلای رقابت‌های مسترز روسیه علت ناکامی خود در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 را نداشتن حریف تمرینی می‌داند. 
 
محجوب در این باره گفت: من در اردوها حریف تمرینی ندارم و فقط وزنه می‌زنم از این جهت مشخص که نمی‌توانم نتیجه بگیرم به علاوه اینکه وزن زیادی کم می:کنم و این موضوع آزارم می‌دهد تا جایی که نمی‌توانم روی تاتامی خودم بیستم. 
 
ملی پوش 100-کیلوگرم جودو ایران که سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کرده، اما به علت آسیب دیدگی حضور در این میدان بزرگ را از دست داده بود، می‌گوید که عقده حضور در المپیک بر دلم مانده و قصد دارم، جواز حضور در پیکارهای 2016 را بگیریم وی به همین علت از نتایجی که در تورنمنت‌های بین المللی اخیر گرفته  است ابراز نارضایتی کرده و امیدوار است این ناکامی‌های خود را جبران کند. 
 
محجوب حضور در اردوهای مشترک و شرکت کردن در تور نمنت‌های مختلف را از جمله راهکارهای نتیجه گرفتن جودو در مجامع بین المللی می‌داند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار