جودوکاران تیم میزان باوجود گذشت 2 ماه از برگزاری اختتامیه لیگ برتر هنوز نتوانسته اند پولهای خود را از باشگاه دریافت کرده و فریادشان را به جایی برسانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: جودو، یکی از رشته های همواره از نظر مالی در مضیقه بوده، تنها منبع درآمد جودوکاران، مبلغ قراردادی است که با باشگاه ها در لیگ امضا می کنند که این رقم هم در مقایسه با سایر رشته ها بسیار ناچیز است.
 
یک جودوکار ملی پوش، بیشترین قرارداد را دارد که سقف آن به 10یا 12 میلیون تومان می رسد، سایر بازیکنان هم به رقم های 2 یا 3 میلیونی رضایت می دهند.
 
نکته جالب توجه در لیگ برتر 93 جودو باشگاه های کشور، این است که بازیکنان این تیم و سرپرست و حتی مربی میزان تیم نایب قهرمان لیگ 93  هنوز با وجود دو ماه از تمام شدن لیگ به پولهای خود رسیده اند.
 
سرپرست و سرمربی حتی یک هزار تومانی هم دریافت نکرده و بازیکنان این تیم تنها به 20 درصد پول خود رسیده اند.
 
به توجه به اینکه تنها منبع درآمد جودوکاران همین لیگ محسوب می شود فریاد میزانی ها درآمده این در حالی است که هیچ کدام از مسئولان باشگاه پاسخگو نیستند.
 
میزان در لیگ بیستم جودو کاپیتان تیم ملی یعنی امیر قاسمی نژاد و ملی پوشانی همچون الیاس علی اکبری ، امیرحسین خادمیان، محمد محمدی بریمانلو، حمید قلی حسنقه، مصطفی دلیریان، خسرو رحیمی، مجتبی باغچقی و محمد جوانی  را در اختیار داشت که سکوی نایب قهرمانی را نیز به دست آوردند اما هنوز دستشان از حق  خود خالی مانده است.
 
کوروش خسرویار، سرپرست تیم میزان در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مدت سه سالی که با تیم میزان کار می کردم  این مشکل سابقه نداشت، اکنون هم مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که پیگیری خواهند کرد، اما اینکه چه زمانی به پولمان برسیم هنوز مشخص نیست.
 
با این گفته خسرویار، به نظر می رسد جودوکاران میزان همچنان باید سماق بمکند و در انتظار بمانند تا پاداش نایب قهرمانی به کنار، رقم قرارداد خود دریافت کنند!
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، قهرمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار