قهرمان وزنه برداری جهان گفت: مسئولان‌ فقط انتظار دارند که مدال بگیریم اما هیچ حمایتی از ما نمی‌کنند.

رستمی: بدون حمایت مدال‌ می‌خواهند/ماشینم را برای خرج زندگی فروختمکیانوش رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از اینکه از رقابت‌های جهانی برگشتم فدراسیون قول‌هایی داد اما به هیچ کدامشان عمل نکرد به همین خاطر دلسرد شدم اما با این وجود به تمرین برگشتم با این وجود هیچ انگیزه‌ای ندارم.

وی ادامه داد: من ماشینم را فروختم که برای خرج زندگی‌ مشکل نداشته باشم. انتظار دارند که کیانوش رستمی طلایی المپیک و جهان را کسب کند اما هیچ حمایتی نمی‌کنند بنابر این با وجود این اتفاقات نباید انتظار مدال را داشته باشند.

رستمی در ادامه بیان کرد: یک ورزشکار برای کسب مدال و نتایج خوب باید انگیزه داشته باشد و از لحاظ مالی و روحی حمایت شود اما مشکلات ما تمام نمی‌شود.

کیانوش رستمی در پاسخ به این سوال که آیا با علی مرادی در رابطه با مشکلات صحبت کرده‌ای گفت: من چند بار در حد دیدار و تبریک‌ نزد علی مرادی رفتم. مرادی دوست دارد که شرایط را ایده آل کند و امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و تا دیر نشده  ما وزنه برداران روحیه لازم را پیدا کنیم.

وی افزود: من در گذشته ضربه خورده‌ام و اگر همین طور پیش برود آینده خوبی برای خودم نمی‌بینم بنابراین از همه مسئولان می‌خواهم که به فکر ما باشند و مشکلاتمان را حل کنند.

رستمی در پایان با اشاره به تمرین کردن زیر نظر حسین توکلی اذعان کرد: من بسیار راضی هستم که توکلی مربی ما باشد. حسین توکلی مربی کار بلدی است و من امیدوارم در رده سنی بزرگسالان باقی بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار