دریافت کننده تیم ملی والیبال جمهوری چک گفت: انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران می‌تواند تیم را برای لیگ جهانی خوب آماده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جیمز وسلی دریافت کننده تیم ملی والیبال چک که در لیگ فرانسه بازی می‌کند به تازگی به جمع هم تیمی‌هایش پیوسته است و در دیدارهای دوستانه مقابل ایران در ترکیب تیم جمهوری چک حضور خواهد داشت.

وسلی در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون جمهوری چک در خصوص تیم ملی ایران اظهار داشت: تیم ملی ایران خود را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی آماده می‌کند و می‌خواهد بعد از این دیدارهای دوستانه به مصاف تیم قدرتمند آمریکا در لیگ جهانی برود. ایرانی‌ها با توجه به برنامه‌‌ریزی لیگ جهانی کار سختی را در پیش دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما اولین بازی دوستانه خود را مقابل تیم ملی ایران انجام می‌دهیم این دیدار می‌تواند شروع خوبی برایمان باشد چرا که والیبال ایران در سال‌های اخیر رشد و پیشترفت خوبی را داشته است.

وی تصریح کرد: در لیگ ایران به بازیکنان خوب پول می‌دهند. مشابه این وضعیت را در لیگ کشورهای لهستان و ترکیه‌ می‌بینیم. سرمایه‌گذاری خوب در والیبال باعث می‌شود بازیکنان حرفه‌ای از هر کشور صاحب نامی در لیگ آمد و رفت داشته باشند و به طور خودکار سطح مسابقات ارتقا پیدا کند.

وسلی یادآور شد: ما امسال هم لیگ جهانی و هم مسابقات قهرمانی اروپا را در پیش داریم بازی تدارکاتی با ایران می‌تواند از نظر فنی کمک‌های زیادی را به شناخت عملکرد( نقاط ضعف و قوت) بازیکنان از سوی کادر فنی و هماهنگی ملی پوشان داشته باشد. ما در این دیدار تجارب زیادی را کسب خواهیم کرد، می‌خواهیم قبل از شروع لیگ جهانی از این بازی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

گفتنی است؛ تیم ملی والیبال ایران هم اکنون برای برگزاری بازی تدارکاتی در کشور جمهوری چک و شهر پراگ به سر می‌برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار