روابط عمومی آموزش و پرورش استان ها از کمبود حداقل امکانات رنج می برند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان در شیراز گفت: روابط عمومی واسطه بین تمامی دستگاه ها و نهادهای اجرایی جامعه است.

بیژن ایروانی با بیان این که مخاطب روابط عمومی ها تمامی افراد جامعه هستند افزود: روابط عمومی ها باید در کار خود صادق باشند و رسالت اصلی خود را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: مشکلات روابط عمومی تمامی استان ها مشابه است و اکثر روابط عمومی ها از کمبود امکانات سخت افزاری رنج می برند.

این مقام مسئول ادامه داد: 41 منطقه و ناحیه زیر نظر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان قرار دارد و باید اخبار مربوط به این مناطق تحت پوشش قرار بگیرد.

ایروانی تصریح کرد: مشکلات ما در روابط عمومی خوزستان نداشتن حداقل یک ماشین برای پوشش اخبار نواحی مختلف استان، نداشتن دوربین و سایر امکانات لازم برای اطلاع رسانی است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات عمده ای که ما در روابط عمومی خوزستان داریم کمبود نیرو است که ما به حداقل 8 نیرو برای انجام صحیح رسالت خود نیاز داریم.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ما مشکلات خود را به مسئولان مربوطه اعلام کردیم و از آنان قول های مساعدی برای افزایش امکانات روابط عمومی گرفتیم و امیدواریم با حل این مسائل بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: حوزه فعالیت روابط عمومی ها بسیار گسترده است و به طبع مشکلات نیز گسترده تر می شود.

مرادی افزود: در سال 90 اعتباری به روابط عمومی استان ها اختصاص داده شد که تا حدودی مشکلات ما را رفع کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی استان همچنان با مشکلاتی روبرو است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در همایش کشوری مدیران و کارشناسان ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش دستگاه گسترده و بزرگی است و این نهاد نیاز به جایی به نام روابط عمومی دارد تا به بازتاب عملکرد ادارات آموزش و پرورش دانش آموزان و معلمان بپردازد.

آذری ادامه داد: از مشکلات روابط عمومی استان‌ها ارتباط با کارشناس در شهرستان ها و مرکز است به طوری که گاهی نامه یا فکس به دست آنان نمی رسد.

وی در این همایش با رونمایی از سامانه ارتباط روابط عمومی ها گفت: سامانه ارسال اخبار و اطلاعات مشکلات روابط عمومی استان ها را حل کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سامانه ارتباط روابط عمومی ها قابلیت ارتباط با شهرستان، مدارس و افراد را دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.