تکمیلی/

نتانیاهو ايران را خطرناک ترين دشمن صلح دانست!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد:ایران خطرناک ترین دشمن صلح است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران،  نتانیاهو در نشست خبری مشترک با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه ی اروپا گفت: اگر من به اطراف خود در منطقه و در دنیا نگاه کنم ، خطرناک ترین دشمن صلح ، ایران است. ایران اقدام به مسلح کردن و آموزش دادن تروریست های حزب الله می کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت در خصوص اینکه توافقنامه ی لوزان نتواند مانع ازدستیابی ایران به سلاح هسته ای شود بیمناک است.

نتانیاهو در نشست خبری پس از آنکه مدعی شد اسرائیل به دنبال صلح است اضافه کرد: ایران اقدام به مسلح کردن و آموزش دادن تروریست های حماس در غزه می کند و در بلندی های جولان درحال بازکردن سومین جبهه ی تروریستی برضد اسرائیل است. ایران درحال دنبال کردن برنامه ی هسته ای خود است که به اعتقاد من بزرگترین تهدید برای منطقه و برای دنیا است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه ی اظهارات ضد ایرانی خود گفت: بیم آن دارم که برنامه ی لوزان مانع از مسیر ایران برای رسیدن به بمب نشود. توافقنامه ای که ایران و قدرتهای جهانی درحال بدست آوردن آن هستند باعث تسهیل و مشروعیت بخشیدن به ادامه ی اقدام ایران در تولید توانایی های ساخت تسلیحات هسته ای خواهد شد. این توافقنامه با برداشتن زودهنگام تحریم ها باعث خواهد شد که ایران چندین میلیارد دلار پول بدست آورد و با کمک آنها اقدام به تامین مالی تهاجم و کارزار جهانی ترور خود بکند.به علت لوزان ، تحریم ها هم اکنون هم درحال فرسایش هستند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در هفته های اخیر، هواپیماهای ایرباس به ایران فروخته شدند که این اقدام نقض مستقیم تحریم ها است. پس اگر فشار امروز برداشته شود، چه اهرمی باقی خواهد ماند تا اطمینان بدهد که ایران فردا وقتی که هیچ فشاری وجود ندارد و تحریم ها برداشته می شوند، تبعیت کند ؟ پاسخ صادقانه این است که هیچ چیزی باقی نخواهد ماند تا اطمینان بدهد که ایران از توافقنامه پیروی می کند یا اینکه تهاجم و ترور خود را متوقف می کند.

بنیامین نتانیاهو در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اگر می خواهید بدانید که در نتیجه ی این توافقنامه چه اتفاقی در برابر ایران رخ خواهد داد، فقط نگاه کنید و ببینید که در نتیجه ی توافقنامه با کره ی شمالی چه رخ داد؟ با وجود بازرسی ها و تعهداتی که کره شمالی داده بود این کشور به قدرت هسته ای تبدیل شد. همین هفته بود که کره ی شمالی اعلام کرد که این کشور موفق شد یک سلاح هسته ای را به قالبی کوچک تر تبدیل کند. به نظر من جامعه ی بین المللی در شرف ارتکاب همین اشتباه در برابر ایران است همانطور که این اشتباه را در برابر کره شمالی مرتکب شده بود. من بیم آن دارم که لوزان دقیقا همین کار را بکند.
وی افزود: صلح و امنیت منطقه و دنیا می طلبد که ما روی حصول یک توافقنامه ی بهتر اصرار کنیم ، هنوز هم برای این کار خیلی دیر نشده است.
ادعاهای ر‍ژیم غاصب صهیونیستی درباره برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران در حالیست که این ر‍ژیم خود بزرگترین زرادخانه ی هسته ای را در خاورمیانه دارد و تاکنون نیز به هیچ سازمان بین المللی در این باره پاسخگو نبوده است.

برچسب ها: نتانیاهو ، موگرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
nader
۰۰:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
بدبخت بیچاره کودک کش شما چهارصد کلاهک هسته ای اماده شلیک دارید یا ایران شما تمام منطقه خاور میانه نا امن کرده اید یا ایران شما کمک های همه جانبه از گروهای تروریستی میکنید یا ایران شما زخمیهای داعش والنصره مداوا میکنید یا ایران شما دانشمندان هسته ای صلح امیز کشور ما را شهید کردید یا ایران شما حمله به کشورهای عربی کردید یا ایران جانی ادم کش چهارتا حکومت وابسته به خو وغرب این حرفها باور میکنند ولی ملت منطقه و کل دنیا بدارند همانطور که در تمام ملت ازاده دنیا برعلیه شما راهپیمایی واعتراز میکنند جانی کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
نتانیا هو ، یک دروغگوی جنایتکار است . رژیمی که 400 بمب اتمی را به صورت غیر قانونی در سرزمین های اشغالی دپو کرده و وزیر دفاع ضعیف و زبون آن که از پس مردم بی دفاع و مظلو م غزه با حمله با هواپیما های اف 35 برنیامده و از منطق استفاده از بمب اتمی بر علیه جمهوری اسلامی ،در تقلید از ریئس جمهور جنایتکار آمریکا بر علیه مردم ژاپن با پذیرش آتش بس صحبت می کند . و عضو آژانس اتمی هم نیست و آژانس هیچ نظارت بر فعالیت های آن ندارد خطرناک است و خطر ناکترین در دنیاست یا جمهوری اسلامی ایران که همه فعالیت های هسته ای صلح آمیزش تحت نظارت شدیدی آژانس قرار دارد .
مردم دنیا به خوبی دروغگو های جنایتکار دنیا مثل نتانیا هو ، اوباما ، دبیکل سازمان ملل و آمانو را می شناساند . در باره آنها قضاوت می کنند .
آخرین اخبار