بازیگر نقش حضرت یعقوب(ع) سریال یوسف پیامبر(ع)گفت:تصويرسازي رويدادهاي قرآني درذهن مخاطبان باعث نهادينه شدن فرهنگ و ارزش هاي قرآني دريكايك آحاد جامعه مي شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛ محمود پاك‌نيت با اشاره به تاثيرگذاري اين دوره از مسابقات در بين جوانان و نوجوان اظهار داشت: این مسابقات باعث علاقمند شدن جوانان و نوجوانان كشورمان و همچنين كشورهاي مسلمان به مباحث قرآنی مي شود.
 
وي ادامه داد: برگزاری این مسابقات یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به حساب مي آيد و یکی از عوامل اتحاد مسلمانان است كه باعث رشد و ترويج فرهنگ قرآني در ميان مردم مي شود.
 
بازيگر سريال يوسف پيامبر(ع) در ادامه با بيان اينكه سينماي قرآني نقش مهمي در انتقال مفاهيم قرآني به عهده دارد، افزود:ساخت فیلم های قرآنی در آشنا كردن مخاطب با روايت قرآن نقش زیادی را ایفا می کند و مردم از طريق فيلم و سريال، ارتباط نزديك و صميمي تري با روايت ها و قصص قرآني برقرار مي كنند و تصويرسازي رويدادهاي قرآني در ذهن مخاطبان باعث نهادينه شدن فرهنگ و ارزش هاي قرآني در يكايك آحاد جامعه مي شود.
 
پاك نيت اضافه كرد: سريال يوسف پيامبر(ع) به دليل دارا بودن قصه شيرين و جذاب قرآني، توانست مخاطبان زيادي را بدست بياورد و هميشه خدا را شاكر بوده ام كه در اين فيلم ايفاي نقش نموده ام.
 
اين بازيگر تصريح كرد: يكی از دلايلی كه اين اثر توانسته در بين مخاطبان عام مقبوليتی كسب كند بدين دليل است كه در پشت صحنه نيز به وضوح پيام‌های نهفته در كار رعايت می‌شود، زيرا فيلمساز اين كار با اعتقاد قلبی اين كار را ساخته؛ اعتقادی كه تنها رضايت خداوند را مدنظر داشت.
 
وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: من عاشق قصه‌های قرآنی هستم و قرآني بايد افزايش بيشتري داشته باشد،‌چرا كه ترويج فرهنگ قرآني باعث حل مسائل و مشكلات اجتماعي در كشور مي شود و كساني كه قران را سرلوحه عمل خود قرار داده اند، آرامش واقعي را در زندگي شان تجربه كرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار