دعوت سرمربی خارجی به ایران جهت هدایت تیم ملی هندبال ، نظر کارشناسان و جامعه فوتبال را به خود جلب کرده و این اتفاق خوبی برای پیشرفت هندبال کشورمان می‌باشد.

دیدگاه مثبت جامعه هندبال به سرمربی خارجیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عرفان اسماعیلاجیچ به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان جهت مذاکرات و امضا قرار داد ششم خرداد ماه وارد کشورمان می‌شود.

وی ملی پوش سابق تیم یوگسلاوی است که قهرمانی اروپا، جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد.

 اسماعیلاجیچ طی سال‌های  2007 تا 2009 سرمربی تیم ملی مصر بود که توانست دو سال قهرمانی آفریقا در جام اعراب را در سابقه خود رقم بزند.

 همچنین در سال های 2013 و 2014 به همراه تیم زاگرب قهرمان کرواسی شود.

دبیر فدراسیون هنبدبال: خرد جمعی را سر لوحه کارمان قرار دادیم

 فرامرز می آبادی گفت: انتخاب سرمربی هندبال تیم ملی کشورمان زیر نظر کمیته فنی فدراسیون انجام شد، که کارنامه بیش از 25 مربی خارجی را مورد بررسی و گزینش قرار دادند.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: کاری که بر مبنای خرد گروهی و تفکر دسته جمعی قرار گیرد،  قطعا نتایج مطلوبی دارد و همه از نتیجه آن راضی هستند.

 دبیر فدراسیون اذعان داشت: گزینه‌ای مانند اسماعیلاجیچ منتخب مربیان و جامعه هندبالی می‌باشد.

 می آبادی درباره سرمربی تیم ملی هندبال گفت: وی دارای توانایی خوب وعملکرد بالایی است، و حتی به لحاظ اخلاق منش فردی  قابل قبول و با تجربه است.

سرمربی تیم هندبال بافق یزد: حضور مربیان نامدار انعکاس خوبی برای ایران دارد

سرگی نیکولن سرمربی تیم هندبال بافق یزد نیز گفت:  ایران نیز دارای مربیان خوب و با تجربه دارای سوابق درخشانی است ، جزو یکی از کشورهای جدید با تفکرات جدید و خوب می‌باشد.

 وی خاطر نشان کرد: سطح بالای مربیان ایرانی حائز اهمیت است که شاهد حضورشان در مقاطع بین المللی نیز بوده ایم.

سرگی اذغان  داشت: انتخاب سرمربی خارجی و استفاده از تاکتیک‌های  بهتر، اثرات خوبی به دنبال خواهند داشت هر مربی که دارای نقاط مثبت،  حرفه‌ای و نامدار باشد برای جامعه هندبال ایران دیدگاه و انعکاس خوبی خواهد داشت و باید ببینیم چه برنامه‌ها و راهکارهایی برای پیشرفت هندبال در آینده دارد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: مربیان خارجی کار آمدترند

 حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان نیز گفت: انتخاب سرمربی خارجی قطعا کارآیی و بازدهی بهتی خواهد داشت.

 وی در ادامه گفت: این گزینش و انتخاب از سوی سازمان تیمهای ملی، مربیان لیگ برتر، کمیته فنی تحت نظر رئیس و دبیر فدراسیون صورت گرفته و با توجه به بررسی‌های  صورت گرفته کارآمد و سابقه وی از بقیه افراد بیشتر مورد توجه بوده و انتخاب شده که امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر جامعه هندبال در مقاطع پایه، حرفه ای تیم ملی در رده های سنی مختلف باشیم.

سرپرست تیم هندبال بافق یزد: نامدار بودن مربی در الویت است

 امیر معینی سرپرست تیم هندبال یزد گفت: مهم نیست سرمریب تیم ملی  کشورمان اهل کدام کشور و مرز و بوم باشد مهم این است که در دنیا دارای سابقه مطرحی باشد و کارنامه هندبالی خوب و درخشانی داشته باشد.

 وی خاطر نشان کرد: در دوران مربیگری ماجک هم با توجه به عملکرد فدراسیون  قبل،  شاهد کسب و پیشرفت هندبال ایران بودیم .

معینی در ادامه افزود: امیدواریم با انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال این رشته ورزشی نیز مانند والیبال در سطح بین المللی مطرح شود به انتخاب فدراسیون احترام گذاشته و حمایت می کنیم.

گفتنی است: پیش از این مربی، سرمربی تیم ملی  هندبال کشورمان بروت ماچک بوده است، که مدال نقره و مقام نائب قهرمانی تیم ملی هندبال کشورمان را دار بازی های آسیایی گوانگجو چین را در کارنامه خود قرار داد که با توجه به عملکرد فدراسیون وقت مسئولین هندبال از وی رضایت داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار