دبیر فدراسیون هندبال گفت: یکی از سیاست‌های بزرگ فدراسیون رسیدگی به امور استان‌ها توسط مسئولان فدراسیون هندبال می‌باشد.

رئیس فدراسیون رسیدگی به استان‌ها را در اولویت قرارداد است/برنامه باشگاه‌های لیگ برتر هندبال اعلام شدفرامرز می‌آبادی دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طی برگزاری مسابقات لیگ باشگاه‌ها مهدوی رئیس فدراسیون هندبال جهت بازدید و رسیدگی به امور هندبال استان‌ها به سبزوار فردوس و یزد سفر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های بزرگ و اهداف بلند فدراسیون هندبال رسیدگی به امور شهرستان‌ها و استان‌ها و استعدادیابی رشته هندبال جهت ارتقا و رشد در سراسر کشور است.

همچنین وی در رابطه با برنامه مسابقات هفته دهم دور برگشت باشگاه‌های لیگ برتر هندبال گفت: روز چهارشنبه ششم خرداد ماه تیم ثامن‌الحج سبزوار و شهرداری تبریز در سبزوار با حضور رئیس فدراسیون به رقابت می‌پردازند. هم چنین در اصفهان نیز دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و صنعت مس کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. روز پنج شنبه هفتم خرداد ماه تیم هپکو اراک و منیزیوم فردوس به میزبانی فردوس با حضور رئیس فدراسیون به دیدار هم می‌روند. تیم نفت و گاز گچساران و سنگ آهن گهر زمین در گچساران به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین تیم نیروی زمینی و سنگ آهن بافق یزد در تهران به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار