مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی داخل گفت: در اردیبهشت 95 از تمام فارغ‌التحصیلان به شکل اینترنتی و پخش زنده با حضور خانواده‌هایشان تقدیر می‌شود.

صمد حاج جباری مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه تقدیر از دانشجویان غیر ایرانی در اردیبهشت 95 برای اولین بار در این دوره در همه کشورها به شکل اینترنتی و پخش زنده برگزار می‌شود و از تمام فارغ‌التحصیلان درخواست کرده‌ایم تا با خانواده‌هایشان تماس بگیرند تا آنها نیز مراسم را به طور زنده مشاهده کنند و این یکی از برنامه‌های جدید است که امسال اجرا می‌شود. 

وی عنوان کرد: در سال آینده برنامه‌هایی از این قبیل که نو آوری‌هایی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و خانواده‌های آن‌ها داشته باشد در دستور کار وزارت علوم قرار داده‌ایم. 

حاج جباری  در ادامه افزود: برای اولین بار برنامه‌ ریزی‌هایی بین غرفه‌ها به منظور تبادل فرهنگی و علمی بین کشورها برگزار می‌شود و کشورهایی که فرهنگ و تمدن علم، مشترک در کشورشان دارند با هم اطلاعات را تبادل ‌می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: یک سری نشست‌هایی تحت عنوان گفتگوی تمدن‌ها در سال آینده برگزار شده ودر راستای این نشست‌ها کشورها مسائل و مشکلات را بیان کرده و راهکارهایی برای رفع اختلافات به دست می‌آورند. 

وی در پایان بیان کرد: در سال آینده افرادی که از آن‌ها تقدیر می‌کنیم برگزیدگان علمی خواهند بود این افراد بر اساس علمی و طول تحصیل در چارچوب قانونی فارغ‌التحصیل می‌شوند و امیدواریم این ابعاد علمی در دوره‌های بعد سنگین تر باشد. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار