شورای ملی ایرانیان آمریکا اظهارات لیندسی گراهام را که گفته بود ایرانی ها دروغگو هستند، محکوم کرد و خواهان عذرخواهی وی شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی شورای ملی ایرانیان آمریکا، در متن این بیانیه آمده است:شورای ملی ایرانیان آمریکا به شدت اظهارات سناتور لیندسی گراهام را که ایرانی ها را دروغگو خوانده است،محکوم می کند و خواهان عذرخواهی وی درباره این اظهارات است.

این سناتور این اظهارات را در روز جمعه و از طریق ویدئو کنفرانس برای کنفرانس رهبران جمهور یخواه جنوب آمریکا بیان داشت.گراهام گفت:آنچه من درباره ایرانی ها آموخته ام این بوده است که من با شماری از دروغگوها ملاقات کرده ام و می دانم که ایرانی ها دروغگو هستند.

اظهارات زننده این سناتور نژاد پرستانه است و این اظهارات در صحنه سیاسی آمریکا جایگاهی ندارد.گراهام با این اظهاراتش پذیرفت که یک انسان حسود است.او تنها برداشتی کلی از مسائل موجود دارد.سناتور گراهام همچنین یکی از منتقدان توافق های اتمی با ایران است و به بنیامین نتانیاهو قول داده است که راه وی را درباره این موضوع حیاتی دنبال کند.

اظهارات نژادپرستانه گراهام نگرانی ها را درباره توانایی وی برای صحبت کردن درباره مسائل مرتبط با امنیت ملی آمریکا از جمله مذاکرات اتمی با ایران برانگیخته است. شورای ملی ایرانیان آمریکا خواهان عذرخواهی سناتور گراهام است. وی به جامعه ایرانیان آمریکا به عنوان یکی از موفقترین جوامع در آمریکا مدیون است.تمامی نامزدهای آتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید این اظهارات حسودانه را محکوم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار