مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز برنده و مالک تیم‌های استقلال و پرسپولیس به احتمال فراوان مشخص می‌شود.

جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت:به دلیل حضور سه متقاضی در مورد خرید پرسپولیس شانس اعلام مالک این تیم از استقلال بیشتر است اما در مورد استقلال نیز علی رغم حضور یک خریدار احتمال رد و یا تائید خریدار وجود دارد.

وی در مورد مزایده چهارم گفت:این مزایده طبق قانون مصوب هیئت واگذاری که از مقامات عالی رتبه ای تشکیل شده برگزار گردید و البته نماینگان مجللس نیز در ان حضور دارند و مشکلی از بابت مشروعیت مزایده وجود ندارد.

وی ادامه داد: نمایندگان محترم مجلس در گذشته خواستار فوریت واگذاری شده بودند و حتی در این راستا به وزیر ورزش نیز اعلام شده بود که اگر این امر انجام نشود باید در  مجلس پاسخگو سوالات باشند و بعید می دانم با واگذاری دو تیم مخالف باشند و اگر در مورد طرح دو فوریتی نیز برخی نماینگان اصرار دارند به نظرات شخصی آنهابستگی دارد و بعید می‌دانم این طرح بزودی به تصویب برسد.

وی افزود: امیدواریم امروز هر دو مزایده برنده داشته باشد اما همانطور که گفتم به دلیل متقاضی بیشتر شانس استقلال کمتر از پرسپولیس است.

سبحانی در مورد شرکت های خودرو سازی گفت: این شرکت ها از شرکت های اقماری هستند و خصوصی محسوب می‌شوند و از این بابت مشکلی برای اداره دو تیم پرسپولیس و استقلال ندارند و در چارچوب قانون در کزایده شرکت کرده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، مزایده ، واگذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار