دکتر حجت الله ایوبی گفت: موج بازگشایی و بازسازی سینماها در کشور، آغاز یک راه خوب برای جبران عقب ماندگی تاریخی در ابعاد زیرساخت ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر حجتالله ایوبی در مراسم بازگشایی سینمای بازسازی شده شهر فیروزه نیشابور، با بیان اینکه امروز با تولید حدود صد فیلم در جهان و محتوای ارزشمندجزء سینماهای برتر جهانیم، افزود:امروز در دنیا جشنواره ای نیست که مسئولان آن به دنبال فیلم های ایرانی نباشند.

وی با اشاره به اینکه تمرکززدایی و ایجاد عدالت فرهنگی جزء سیاست های سازمان سینمایی کشور است، خاطرنشان کرد: به دنبال آوردن جشنواره های بین المللی نیشابوریم چون هم زیرساخت وجود دارد و هم مردم می خواهند و هرگاه بخواهند مشکلات را خودشان از سر راه برمی دارند.

رئیس سازمان سینمایی کشورخاطر نشان کرد: ایران در دوران دولت تدبیر و امید بعد از یک دوران رکود و خمود در سینما دوره رنسانس را طی می کند تا جایی که سال گذشته بیش از 200 جایزه جهانی نصیب سینماگران ایرانی شد.

وی افتتاح پروژه بازسازی سینما شهر فیروزه در نیشابور نشانه نوزایی، تولد دوباره و آغاز یک حرکت پرشتاب هنر فاخر و زیبای سینما در کشورمان دانست.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تولید ، فیلم ، سینما ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.