از بیرون که نگاه می‌کنیم هماهنگ بودن و موازی‌کاری را بین صنوف سینمایی مشاهده می‌کنیم.

مهتاب کرامتی، بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، به عنوان یک بازیگر خواسته‌اش از مدیر عامل جدید خانه سینما را این طور بیان کرد: اینجا خانه ما است و وظیفه و حس دلی ما این است که در کنار همدیگر باشیم.

باید اینجا را هر چقدر زیباتر، بهتر، باشکوهتر و امن‌تر برای اعضا اداره کنیم و مهم نیست که مدیر عامل خانه سینما چه کسی است چون خواسته ما کلی است.

وی افزود: اکثر افرادی که این مسئولیت سنگین را قبول می‌کنند از کار اصلی خود باز می‌مانند ولی همه تلاششان را در جهت بهبود و سرو سامان دادن و هدفمند کردن برنامه‌های سینمای ایران به کار می‌گیرند.

کرامتی ادامه داد: امیدوارم هر کسی که این مسئولیت را قبول می‌کند تلاش کند که درب اینجا باز بماند و اتفاقات مثبتی در آن بیفتد طوری که حال همه کسانی که وارد این مکان می‌شوند خوب بشود و همه آنها امیدوار باشند.

وی افزود: آن چیزی که من از آنها انتظار دارم این است که محیط امنی برای همه صنوف ایجاد شود تا در هر شرایطی جایی برای مشورت و حمایت آنها باشد و مطمئن هستم که این اتفاق می‌افتد.

وی در خصوص مشکل اصلی بین صنوف خانه سینما، بیان کرد: از بیرون که به این جریان نگاه می‌کنیم هماهنگ نبودن و موازی کاری را مشاهده خواهیم کرد انگار کسی دوست ندارد برای تمامی اعضا به اتفاق هم کاری را انجام بدهند و همه کفر خودشان هستند در صورتی که اگر همکاری بین آنها بوجود آید مسیر را بهتر و مطمئن‌تر طی خواهند کرد.

وی افزود: این موازی‌کاری‌ها و عدم همکاری را در ان جی او هایی که با آنها به خاطر کارهای مربوط به یونیسف همکاری می‌کنم نیز می‌بینیم.

وی در خصوص مهمترین خواسته‌اش از خانه سینما بیان کرد: امنیت شغلی مهمترین خواسته ما است و این موضوع را اکثر افراد بارها عنوان کرده‌اند ولی متاسفانه اتفاق مثبتی رخ نداده، ما اگر بیکار شویم امرار معاش ما به مخاطره خواهد افتاد.

وی افزود: بیمه یکی دیگر از مشکلات ما است یعنی بیمه‌ای که فقط اسم آن بیمه تکمیلی و تأمین اجتماعی است ولی حمایتهای لازم را انجام نمی‌دهد. با این تفاسیر ما باید به چه چیز امیدوار باشیم و چه کسی از ما حمایت خواهد کرد تا احساس ترس بوجود نیاید و ما با هم و راحت‌تر زندگی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تغییر سریع مدیریت بر عملکرد سازمان سینمایی تأثیر خوبی ندارد و این اتفاق جدیدی نیست و زیاد رخ می‌دهد. یک گروه و یک مدیر تا می‌تواند به محیط، جریانات و مشکلات به طور کامل آشنا شوند باید جای خود را به گروه بعدی بدهند. امیدوارم حداقل همین  گروه فعلی باقی بماند تا با مشکلات به طور دقیق آشنا شده و در جهت رفع آن تدابیری بیندیشند.



انتهای پیام/


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار