به گفته معاون ساماندهی امور جوانان، طرح تفکیک حوزه جوانان از وزارت ورزش و جوانان به مرحله اجرا رسید و تا سال آینده عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، ادغام وزارت ورزش و جوانان طرحی که در سال 89 به منظور کوچک سازی دولت زده شد و با وجود اینکه این طرح از همان ابتدا با موافقت‌ها و مخالفت‌هایی از طرف مجلسی‌ها روبرو بود، سرانجام به تصویب رسید.

پس از ادغام سازمان امور جوانان و تربیت بدنی قرار بود قانونی برای آن تصویب شود اما پس از گذشت 4 سال خبری از قانون نبود و گویا رفع مشکلات جوانان در وزارت ورزش و جوانان معنایی نداشت، چرا که بارها وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود که "من کارشناس جوانان نیستم". همین موضوع موجب شد تا روحانی رئیس جمهور کشورمان دی ماه سال 93 ، احیاء سازمان ملی جوانان را مطرح کند. اخیرا با توجه به پیگیری‌های انجام شده، محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان خبر خوشی برای تفکیک این دو حوزه عنوان کرد.

به گفته گلزاری، در آخرین پیگیری‌های گودرزی در نامه‌ای به نوبخت بر این موضوع تاکید کردند و بحث تفکیک ورزش از جوانان در دفتر معاون اول رئیس جمهور در حال بررسی است و امیدواریم تا سال آینده، تفکیک این دو حوزه عملیاتی شود.

گفتنی است؛ حال باید منتظر ماند که با تفکیک جوانان از ورزش و به عبارتی احیاء سازمان ملی جوانان چه تغییری در مشکلات جوانان می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار