فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری 191 کیلو و 200 گرم ماده مخدر تریاک را از یک دستگاه خودروی سورنتو در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان کشف و ضبط کردند.

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از طریق جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان را دارد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت و تحقیقات لازم آغاز شد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اجرای مقطعی تورهای ایست و بازرسی در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان هنگام مشاهده خودروی مورد نظر به راننده آن دستور توقف دادند.

غلامزاده اظهار کرد: راننده خودروی حامل مواد مخدر پس از بی توجهی به دستور توقف ماموران با سرعت زیاد از یک جاده فرعی به طرف شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری فرار کرد.

وی عنوان کرد: پس از متواری شدن خودروی حامل مواد مخدر موضوع به یک مقام قضایی شهرستان لردگان و پلیس چهارمحال و بختیاری برای همکاری لازم و توقف خودروی مورد نظر اعلام شد.

غلامزاده ابراز داشت: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان لردگان خودروی حامل مواد مخدر توقیف و پس از بازرسی آن 191 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: خودروی حامل مواد مخدر پس از توقیف شدن به پارکینگ انتقال یافت و راننده آن نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.




انتهای پیام/ ا

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف ، ضبط ، محور ، خودرو ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.