همایش تقدیر و تشکر از کارکنان و مسئولان جوان مشترک مناطق 9 و 10 به میزبانی منطقه شهرداری 9 در حالی برگزار شد که به توانمند سازی و ایجاد پیوند بین مناطق در عرصه‌های اجتماعی تاکید شد.

به گزارش  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، همایش تقدیر و تشکر از کارکنان و مسئولان جوان مناطق مشترک 9 و 10 به میزبانی منطقه 9 و با حضور سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 و شاه‌علی مدیریت برج آزادی، فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 و دیگر مسئولین و معاونین این مناطق با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع در برج آزادی برگزار شد.

در این مراسم، سید علیرضا حسینی، شهردار منطقه 9 ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم و ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به آیاتی از قرآن اشاره کرد و گفت: یاس و ناامیدی اساس نابودی زندگی افراد است و زندگی ا«ان را به تباهی می‌کشاند، بنابراین جوانان که نسل آینده ساز این مرز و بوم هستند، هرگز نباید مایوس و نا امید شوند.

وی ادامه داد: به دفعات در قرآن به آسایش بعد از هر سختی تاکید شده و برای ایجاد جامعه‌ی شاد و با نشاط، مستلزم این است که جوانان در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی حضور پیدا کنند و با همین امکانات موجود، خانواده‌ها بتوانند فضای شادی را برای فرزندانشان فراهم آورند و امیدوارانه به زندگی نگاه کنند.

در ادامه این همایش، حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 ضمن بزرگداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جمعیت جوان و با نشاط جامعه ما ایجاب می‌کند که ما به جوانان نقش برجسته و عالی تری دهیم و زمانی می‌توانیم به جوانان اعتماد کنیم و ا ین اعتماد را در کشور تعمیم دهیم، که عرصه را برای آنان خالی کرده باشیم تا بتوانند در میدان‌های مختلف شرکت کنند.

وی ادامه داد: امروز در شهر تهران مهمترین نقش در ابتدای سال، طرح مهمان تهران، گردشگری و میزبانی مهمانان پایتخت کشور به جوانان سپرده شد و وقتی کار به جوانان سپرده می‌شود، کار به درستی صورت می‌گیرد و ما امیدوار هستیم که عرصه‌های بالاتری از کشور را جوانان به عهده بگیرند.

حسینی تصریح کرد: 70 درصد ثروت جهان، امروز در محاسبه منابع انسانی توسعه یافته است و هیچ امری بدون توجه به جوانان میسر نمی‌شود و باید سعی شود که جوانان در مدار حرکت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در راس هرم قرار گیرند و این جلسه با هدف همدلی و همزبانی بین مناطق برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از برگزیدگان و نخبگان شهریاران جوان این مناطق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار