امروز در مراسمی از دانش آموزان، مربیان و سرپرستان در مسابقات کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رئیس آموزش و پرورش خرمشهر گفت: چیزی که بین مردم خرمشهر اهمیت دارد ایجاد اعتماد به نفس است چرا که به دلیل زیادی حجم انتقادات، بسیاری از موفقیت ها دیده نمی شود و این امر باعث ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم می گردد و یکی از راه های ایجاد اعتماد به نفس در خرمشهر انعکاس موفقیت های ورزشی است.

مهدی رفیعی افزود : دانش آموزان خرمشهری توانستند با کمترین امکانات در رشته ای گوناگون مقام های استانی و کشوری را از آن خود کنند.

همچنین کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خرمشهر بیان کرد: عناوین کسب شده در سال های اخیر توسط دانش آموزان خرمشهری نشان دهنده استعداد و قابلیت های استثنایی آنهاست که توانستند با کمترین امکانات به سکوهای کشوری دست یابند.

عبدالحمید نعیماوی تاکید کرد: ما به مسئولان اطمینان خاطر می دهیم در صورت توسعه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش، قهرمانان شایسته ای به تیم های ملی تحویل بدهیم و امیدواریم با همت آنان مجموعه ورزشی دانش آموزی با زمین و فضای مناسب ساخته شود.

در سال تحصیلی 94-93 دانش آموزان خرمشهر در مقاطع مختلف تحصیلی توانستند مقام های درخشانی در رشته های گوناگون ورزشی  در سطح مسابقات کشوری، استانی و شهرستانی را از آن خود کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.