3 نمایش رادیویی ویژه ی مبعث به روی آنتن می رود

به مناسبت فرارسیدن،مبعث حضرت رسول اکرم (ص) سه نمایش رادیویی با کارگردانی میکائیل شهرستانی ، فریدون محرابی و محمد عمرانی ، به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط  عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ققنوس حجاز، خاموشی منات و فدیه عناوین آثاری هستند که در این روز از رادیو نمایش پخش خواهند شد و در این آثار  موضوعاتی همچون " رفتار پیامبر اکرم "ص" با مسیحیان، داستان دوران بت پرستی و گوشه هایی  از زندگانی پیامبر اکرم "ص" در اوایل دوران بعث و زمانی که امین قریش بودند در قالب نمایش رادیویی مطرح شده است .
این نمایش ها روز شنبه در ساعت های 9:30، 11:30 و 15:00 از رادیو نمایش پخش می شود که در آن هنرمندانی چون حسین فلاح، حبیب بختیاری، قربان نجفی، شیوا رفیعیان ، احمد گنجی، فریبا طاهری ، احمد ایرانی خواه و دیگر هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند .

همچنین محمد محمودی ، زهرا دلیری نویسنده ،  مهتاب امینی، عذرا وکیلی تهیه  کننده، رضا طاهری، علی حاجی نوروزی صدابردار و نرگس موسی پور و محمدرضا قبادی فر افکتور این نمایش های رادیویی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار