جنگنده‎های سعودی صبح امروز استان‌های صعده و صنعا را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، منابع محلی یمن اعلام کردند دست کم پنج نفر از اعضای انصار الله در درگیری با نیروهای وابسته به عبد ربه منصورهادی رئیس جمهور فراری یمن در استان مآرب شهید شدند.

منابع محلی گزارش دادند منطقه الجفینه در استان مأرب دیشب شاهد درگیری‎های شدید جنبش انصار‎الله و شبه نظامیان هوادار منصور هادی بود. در این درگیری ها پنج نفر از انصار‎الله شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

طیق اعلام این منابع گروه انصار‎الله به مواضع نیروهای وابسته به منصور هادی در منطقه الجفینه حمله کرد که به درگیری شدید طرفین منجر شد. تعدادی از نیروهای وابسته به منصور هادی هم در این درگیری کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند جنگنده‎های سعودی بامداد امروز استان صعده در شمال یمن را بمباران کردند . این منابع گزارش دادند جنگنده‎های عربستانی در ساعات اولیه امروز مواضع گروه انصارالله را در مناطق سحار، بنی معاذ و الطلح در استان صعده هدف حمله قرار دادند.

بنا بر اعلام این منابع، شماری از اعضای انصارالله در این حملات شهید یا زخمی شدند. همزمان با حملات هوایی به استان صعده، تعداد زیادی از هواپیماهای شناسایی عربستان در آسمان صنعا شروع به پرواز کردند.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز گزارش داد شماری از شهروندان از جمله تعدادی زن و کودک در حملات جنگنده های سعودی به مجتمع مسکونی بیست و دوم مه در شمال صنعاء زخمی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار