همزمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)، مراسم جشن و آیین های احیای نیمه شعبان سه شنبه شب با حضور خیل عظیم مشتاقان و منتظران به این امام در قزوین برگزار شد.

جشن های نیمه شعبان در قزوین برگزار شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قزوین؛ در این آیین های معنوی که در مساجد و امامزاده های قزوین به ویژه حرم مطهر امامزاده حسین فرزند بلافصل امام رضا (ع) برگزار شد، ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت و منتظران عدالت گستر جهان با حضور گسترده خود، برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دعای فرج را قرائت کردند.

در این آیین های با شکوه، دلباختگان مهدی فاطمه(ع) با اشک حسرت و قلبی منتظر برای دیدار آل طه، دست به دعا برداشته و برای ظهور آقا امام زمان (عج) دعا کردند.

سخنرانان این مراسم های معنوی که در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی قزوین برگزار شد، به بحث پیرامون فلسفه غیبت، موضوع مهدویت، علائم و نشانه های ظهور، اوضاع پس از ظهور و جامعه مورد نظر امام زمان (عج) پرداختند.

از سطح شهر قزوین حاکی است، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، شهروندان قزوینی با آذین بندی خیابانها و چراغانی کردن معابر، برپایی طاق نصرت در خیابان های اصلی شهر، پخش شیرینی، شکلات و شربت و برگزاری مجالس جشن و شادمانی، این روز خجسته را گرامی داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.