مراسم ويژه بيست وششمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره ) و سالگرد قیام خونین یوم ا... پانزده خرداد ​فردا و پس فردا در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قزوین ؛ شـــورای هــماهــنگی تبـلیـغات اســـلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از این برنامه ها روز چهارشنبه 13 خرداد بعد ازنماز مغرب وعشاء‌در مسجد امام خمینی قزوین برگزار می شود.

بنابر این اطلاعیه دو مراسم هم روز پنج شنبه 14 خرداد ساعت 10 صبح در مسجد آقاسید علی وساعت17 در حسینیه امامزاده حسین قزوين​ برگزار خواهد شد.

شـــورای هــماهــنگی تبـلیـغات اســـلامی استان همچنین در اطلاعیه​ خود از مردم دعوت کرده است تا با حضور آگــاهـانـه پـرشــور ، گســتـرده ، مــعــنوی ، مـتــحـد و یـکپــارچــۀ خود ، در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهداء و شهیدان ، وتجدید عهد با رهبری ، پایبندی خود را به راه ، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.

لازم بذکر است بیش از 10 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم استان 14 خرداد در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر این ایشان شرکت می کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.