معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبود نیروی تربیت بدنی در کشور اظهار کرد: فعلا مشکل کمبود نیروی انسانی را با نیروهای حق‌التدریسی حل کرده‌ایم.

حمیدی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه اظهار کرد: درحال حاضر مشکل کمبود نیروی انسانی در بخش تربیت بدنی را با کمک نیروهای حق‌التدریسی حل کرده‌ایم و اکنون دبیران تربیت بدنی در ابتدایی و متوسطه در حال فعالیت‌اند و چند ساعتی که با کمبود نیرو مواجه هستیم از نیروهای حق‌التدریسی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته باید اشاره شود که وضعیت نیروی انسانی ما نسبت به برنامه دوم و سوم توسعه 12،بسیار بهتر شده است و اکنون با 12میلیون دانش آموز، 23 هزار دبیر تربیت بدنی داریم.

حمیدی تصریح کرد: اکنون در واحدهای استانی دانشگاه فرهنگیان دانشجوی تربیت بدنی داریم که در حال حاضر فارغ‌التحصیل شده‌اند و هر زمان جذب نیروی انسانی داشته باشیم، می‌توان از این پتانسیل استفاده نمود.

معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در خصوص شاخص‌های استاندارد سازی امکانات ورزشی مدارس توضیح داد: 3 هزار سالن ورزشی برون مدرسه‌ای داریم و 780 اماکن ورزشی نیمه تمام که به محض تامین منابع مالی تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده در کنار هر مدرسه 500 دانش آموزی باید یک سالن ورزشی وجود داشته باشد البته تا رسیدن به این ایده‌ال فاصله زیادی داریم اما سعی شده است، تجهیزات ورزشی مدارس مد نظر قرار گیرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار