علت حادثه سقوط اتوبوس به دره جاده کندوان معاینه فنی بود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان ، 23 فوتی از حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کاروان گردشگران عراقی توسط همکاران پزشکی قانونی شهرستان نوشهر و چالوس بر اساس کدبندی جهت شناسایی متوفیان انجام گرفت.

علی عباسی،با اشاره به معاینه تعداد 15 زن و 8 مرد کشته شده این حادثه افزود : تعيين هويت اجساد و علت فوت قربانيان، جست و جوي مدارك احتمالي جهت تعيين علت حادثه مانند بررسي الكل در نمونه راننده از مهمترين وظايف تخصصي پزشكي قانوني در حوادث جمعي است. مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تصريح كرد: براي انجام صحيح و اصولي تشخيص هويت اجساد بايد بر اساس يك پروتكل خاص و گام به گام عمل نمود تا ضمن چلوگیری از اشتباه ، پزشكي قانوني را به هدف اصلي يعني تشخيص هويت يك جسد نزديك‌تر كند.

شایان ذکر است : حدود ساعت 4 و 45 دقیقه بعداز ظهر روز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران عراقی که از نجف اشرف به قصد زیارت مشهد مقدس حرکت کرده بود و قصد داشت در بازگشت از طریق تهران به شمال ایران و سپس قم و در نهایت به نجف اشرف بازگردد به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس سقوط کرد که بر اثر این حادثه تا ارسال این خبر تعداد 23 تن از سرنشینان این اتوبوس کشته شدند.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: معاینه ، جاده ، کندوان ، سقوط ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
کاربر
۱۶:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
اتوبوس عمر مفیدش حداکثر7 ساله بعد از آن باید از رده خارج بشه عدم جایگزینی اتوبوسهای جدید این موارد رابوجود آورده و می آورد.در هر دوسانحه اتوبوس در سال جاری مستعمل و مستهلک بودن هر دو اتوبوس دلیل اصلی تصادف هستش.