مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور کاهش پسماند در پایتخت، صنایع بسته بندی مواد غذایی ارتقاء و افزایش می‌یابد.

حسین جعفری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رویکردهای اصلی سازمان در سال جاری اظهار کرد: تمامی مجموعه‌ها به اصلاح فرآیند‌ها و هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند در داخل شهرداری ملزم می‌شوند. 

وی ادامه داد: الاغ وظائف تخصصی هر بخش و هماهنگی سازمانی همه جانبه، افزایش کارآیی ادارات بازیافت و تدوین ساختار تشکیلاتی متناسب با فعالیت‌ها و انتظارات، آموزش صحیح انجام کار و افزایش راندمان پرسنل درگیر ( بکارگیری نیروهای مناسب ، آموزش نیروهای موجود) پشتیبانی و تقویت مستمر جایگاه سازمانی از برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند در سال جاری به شمار می‌رود. 

جعفری تصریح کرد: بازبینی مجدد ضوابط و مقررات و تدوین استانداردهای مورد نیاز و افزایش سطح آگاهی‌های افراد درگیر و همچنین استراتژی پس از تفکیک از برنامه های دیگر این سازمان است. 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به منظور کاهش پسماند در سطح پایتخت صنایع بسته‌بندی مواد غذایی افزایش پیدا می‌کنند. 

جعفری با اشاره به مراحل بازیافت پلاستیک در پایتخت افزود: جداسازی پسماندهای پلاستیکی در مبداء ، جداسازی انواع پسماند خشک در ایستگاه های بازیافت و کارگاه های ویژه، شستشو و خرد شدن، قالب‌ریزی و تولید محصول از مراحل بازیافت پلاستیک به شمار می روند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار