عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : تولید انقلاب و تأسیس یک حرکت مردمی فقط فرآیند و نتیجۀ کار امام(ره) بود نه اصل کار امام.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، دیشب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع خانواده های شهدا در حسینیۀ فرزندان شاهد مشهد با بیان اینکه کار اصلی امام خمینی(ره) را خارج کردن انسان‌ها از ظلمت های طاغوت به نور حاکمیت الهی است افزود: اگر کار اصلی امام(ره) را ساقط کردن نظام ستمگرانه و تشکیل نظامی مبتنی بر عدل بدانیم امروز با وجود چالش‌های مختلف در عرصۀ مدیریت کشور و کمبود اقتصادی و مفاسد فرهنگی و تهدیدهای امنیتی دچار مشکل نخواهیم شد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه قیام علیه استکبار، بیرون راندن مزدور این استکبار و 40 هزار مستشار آمریکایی فقط بخشی از کار امام خمینی(ره) بوده است، گفت: کار مهم‌تر امام(ره) این بود که دین و قرآنی را که پیش از آن در مسجد و حسینیه زندانی بود بر سیاست این کشور و بر معادلات سیاسی استکبار حاکم کند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: کاری که امام(ره) می‌خواست بکند این بود که با اهرم نظام و قدرت انقلاب در این کشور مردم دنیا را به سمتی پیش ببرد که آمادۀ آمدن آخرین ذخیرۀ پیامبر(ص) شوند و تا با آمدنش بشیر و نذیر بودن پیامبر(ص) را محقق کند.

وی خطاب به فرزندان شهدا گفت: همانطور که پدران شما برای هدف امام(ره) ایستادند شما نیز باید به عنوان یک رزمنده آماده باشید تا روزی که نیاز به مقابله با دشمن بود منتظر اقدام نهادهای امنیتی و نظامی کشور نباشید و خودتان کشور و انقلاب را حفظ کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از امام(ره) که پرچم را به دست خلف صالحشان رهبر معظم انقلاب دادند پیشرفت خوبی داشته‌ایم، ادامه داد: آن روز نفوذ و قدرت امام(ره) در کشور بود اما الان قدرت و نفوذ امام(ره) در منطقه است.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.