عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تفکرات امام راحل است که باید برای شناخت راه و اندیشه امام خمینی (ره )باید منویات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ آیت الله محمدتقی مصباح یزدی دیروز در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مهدیه مشهد افزود: اعضا مجلس خبرگان بعد از ارتحال امام خمینی(ره) بدون دغدغه آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبری نظام جمهوری اسلامی انتخاب کردند و رهبر معظم انقلاب نیز کشورمان را در شرایط بحرانها و ترفندهای دشمنان با هدایت و منویات خود به خوبی به سر منزل مقصود هدایت کردند.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت : مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرمایشاتی به مراتب جامع، صریح، پویا، مسوولانه تر و با احساس وظیفه بیشتر نسبت به منویات سابق خود بیان فرمودند و منویات معظم له باید همچون چراغ راه روشنی فرآروی همه بخشها قرار گیرد.

آیت‌الله مصباح یزدی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به نقاط حساس مسائل کشور اشاره کردند و ما باید به سخنان ایشان با دقت توجه کنیم.

وی بابیان اینکه تحریف شخصیت امام خمینی(ره) خیانت به دین مبین اسلام، خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی است افزود:اشخاصی که آشنایی کافی نسبت به تفکرات، اندیشه ها و راه بنیانگذار فقید انقلاب ندارند باید از افراد صاحبنظر اطلاعات جامع و کافی کسب کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برای بقاء نظام جمهوری اسلامی باید در وهله نخست اهداف نظام و انقلاب را خوب بشناسیم و در مرحله بعد آسیبها و موانع پیش روی تحقق اهداف را از سر راه برداریم.

آیت‌الله مصباح یزدی گفت: همه فعالیتها، سخنان و خصوصیات شخصیتی امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف اعم از سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، روابط بین الملل و غیره تنها در راستای تحقق ارزشهای اسلامی و کسب رضایت پروردگار متعال بود.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در 15 خرداد 1342 کشورمان بطور کامل وابسته به استکبار، آمریکا و غربیان بود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی نه تنها به استقلال و عزت دست یافته ایم بلکه ایران به کشوری تاثیرگذار در معادلات بین المللی تبدیل شده و هیچیک از این معادلات بدون حضور کشورمان حل و فصل نمی شود.

آیت الله مصباح اظهار داشت: باید دید که سخنرانی، سخنان و جهتگیریهای ما برای حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی می باشد یا برای حفظ منافع گروهی است و اگر روزی منافع گروهی برای دین اسلام ضرر داشته باشد، منافع این دین مبین و یا منفعتهای گروهی خود را ترجیح می دهیم.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.