فیلم‌نامه‌ی «می‌خواد برنده شه» به قلم لاله صبوری هم‌اکنون در نیمه‌ی راه نگارش قرار گرفته است.

لاله صبوری، بازیگر و نویسنده و فیلم‌نامه نویس کشورمان در گفتگو با خبرنگار ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال نگارش فیلم‌نامه‌ای با عنوان «می‌خواد برنده بشه» است، گفت: این فیلم‌نامه در فضایی کمدی طنز به نگارش درآمده و تا به امروز 60 درصد از کار نگارش آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: به نظر من تشریح موضوع یک فیلم‌نامه قبل از انتشار و یا مصور شدن آن به معنای افشای همه‌چیز در مورد آن فیلم‌نامه بوده بنابراین من ترجیح می‌هم که در حال حاضر حرفی درباره‌ی موضوع فیلم نامه‌ی «می‌خواد برنده بشه» نزنم.

این فیلم‌نامه‌نویس ادامه داد: فیلم‌نامه‌ی «میخواد برنده بشه» در حال حضار در مرحله‌ای قرار گرفته که 2 الی 3 نفر برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده‌اند البته در حال حاضر نمی‌توانم نامی از این افراد ببرم.

صبوری اظهار داشت: از سال گذشته تا به حال بازی در 2 الی 3 تله فیلم به من پیشنهاد شده که تله فیلم‌های خوبی نبوده‌اند و به نظر چیزی به داشته‌های من اضافه نمی‌کردند.

گفتنی است که لاله صبوری پیش از این کتابی با عنوان «جا ماندن» را روانه‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و بازار کتاب کرده بود.

انتهای پیام/
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.