فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 848 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته در استان کشف شد که عمده آن در شهرستان نهبندان از نوع تریاک بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سردار خلیل واعظی افزود: در یکی از این عملیات ها ماموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو که از زاهدان به بیرجند در حرکت بود، مشکوک شدند و در بازرسی از این خودرو 408 کیلوگرم تریاک در قالب 450 بسته کشف کردند.

وی گفت: در این ارتباط راننده خودرو تحویل مقامات قضایی و با سرنخ های به دست آمده، پنج نفر قاچاقچی دیگر مواد مخدر را در داخل شهر بیرجند دستگیر کردند.

واعظی تصریح کرد: همچنین در چند عملیات جداگانه در استان نیز 440کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که در این رابطه 35 متهم دستگیر شدند و شش دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: 2 کیلوگرم زعفران تقلبی نیز از یک دستگاه خودروی 405 در شهرستان قاین کشف و در این ارتباط خودرو توقیف و متهم به همراه موارد کشف شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.