معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: به مناسبت هفته محیط زیست (16 الی 22 خرداد) بیش از 20 برنامه زیست محیطی در محلات 17 گانه برگزار می شود.

امیرحسن عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با  خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع آموزشی برای هفته محیط زیست در نظر گرفته شده که براساس زمان‌بندی معینی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته محیط زیست افزود: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع کاهش تولید و تفکیک پسماند، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حفاظت از طبیعت و توزیع بروشور با موضوعات زیست محیطی و برگزاری تور کوهپیمایی و پاکسازی نمادین از جمله ویژه‌برنامه‌های مد نظر گرفته شده است.

عساری تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع استفاده از ظروف تجزیه پذیر و کیسه‌های پارچه‌ای در هنگام خرید، کارگاه آموزشی "آب مایه حیات شهر من"، آموزش چهره به چهره در درب منازل و برگزاری ایستگاه‌ شهروندی همراه با توزیع بروشور و راهکارهای کاهش تولید زباله در منزل از دیگر برنامه‌های هفته محیط زیست است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در پایان گفت: کارگاه آموزشی نیز همزمان با هفته محیط زیست در خانه‌های سلامت، خانه‌های علم و زندگی و مهد کودک‌ها برگزار می شود تا شهروندان با موضوعات و مباحث مختلف زیست محیطی آشنا شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار