بودجه‌ها را هدر ندهید و برای رضای خدا کار کنید.

پروانه مرزبان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» واکنش به متن و نقد تند منفی که در یکی از رسانه‌ها به این فیلم وارد شده به خبرنگار سینما گروه فرهنگی اشگاه خبرنگاران، گفت: در یکی از خبرگزاری‌ها متن و نقد تند و منفی به فیلم «تا آمدن احمد» وارد شده و قید شده که اگر کسی نسبت به این حرف‌ها شکایت و سخنی دارد بیان کند و الان خطاب من به آقای پژمان لشگری‌پور است.

وی افزود: جناب آقای لشگری‌پور خسته نباشید از این سرو صدایی که به نا حق را انداختید مجبور شدم جوابیه بدم. من برای شما احترام خاصی قائل بودم و هستم و همیشه در جلسات شورا کارهای شما مورد حمایت شورا قرار می‌گرفت. خودتان می‌دانید که شما  حدود 4 ماه پیش 29 مستند قرارداد را بسته  و ارائه دادید که بیشتر آن‌ها از نظر موضوعی و ساختار ضعیف ساخته شده بودند ، به طوری که اعضای شورا پس از بازبینی از پذیرفتن آن خودداری می‌کردند و معتقد بودند بودجه و سرمایه انجمن به هدر رفته، در صورتی که شما درخواست بودجه بیشتری هم کرده بودید. همین موضوع باعث شد که شورا تصمیم بگیرد تا اصلاح کامل کارهایتان ، کار دیگری به شما واگذار نکند و این باعث خشم شما شده است تا همه چیز و همه‌کس را زیر سوال ببرید.

مرزبان ادامه داد: حالا به من بگویید یکی از تهیه‌کنندگان همان فیلم‌های ضعیف که نام برده بودید خود شما نبودید؟ پس شما را باید تعویض کرد ،نه روسایی که به شما به خاطر پشتوانه قبلی‌تان اطمینان کرده و قرارداد بسته بودند. در ضمن به شما متذکر می‌شوم که فیلم تا «تا آمدن احمد» طبق صحبت اساتید ارجمند آقایان رسول صدرعاملی، محمدعلی باشه آهنگر که خود من احترام خاصی برای آن‌ها قائل‌ام و فیلم‌های بسیار جذاب و ارزنده‌ای ساخته‌اید و جزو شورای انتخابی فیلم فجر نیز بوده‌اند ،درباره فیلم «تا آمدن احمد» فرمودند «تا آمدن احمد» فیلمی بسیار ارزشی، نجیب و شریف بود و حق خودش را گرفت و انتخاب شد.

این تهیه‌کننده افزود: جناب لشگری‌پور اگر فیلم «تا آمدن احمد» ضعیف بود بین آن همه فیلم در جشنواره فجر انتخاب نمی‌شد و به علاوه اینکه این فیلم با بودجه شخصی ساخته شده و فارابی پس از دیدن راش های آن توسط شورای محترم با فیلم مشارکت کرد و شورای فیلم انجمن دفاع مقدس چون معمولا از فیلم‌های دفاع مقدس حمایت خالصانه می‌کند از این فیلم هم در مورد فیلم‌برداری آن در شهرک دفاع مقدس حمایت کرد.

وی افزود: حمایت آن‌ها به اندازه بودجه یکی از مستندهای شما که برای انجمن ساخته بودید، نمی‌رسید در ضمن حق است که ما اول به شناسنامه کاری خودمان مراجعه کنیم.

مرزبان عنوان کرد: فیلم «تا آمدن احمد» یک فیلم میلیاردی نبود و بسیار سخت ساخته شده ، در غیر اینصورت هر کس با گرفتن بودجه دولتی چندین میلیاردی و آوردن هنرمندان حرفه‌ای برای ساخت فیلم کار مشکلی پیش رو ندارد و با اطلاق نام  فاخر بر آن ، کار مهمی انجام نمی‌دهد امیدوارم همه شاکر خداوند باشیم و انسان‌هایی که به ما محبت می‌کنند را قدر بدانیم.

وی افزود: هر چند که حمایت از فیلم ما کم بود ، در تیتراژ به عنوان حامی از آن ذکر کردیم ، ولی ا مثال شما هر چقدر هم برنامه می‌گیرند و پول‌های زیادی از انجمن دریافت می‌کنند به جای تشکر پشت پا هم می‌زنند.

مرزبان در آخر خاطرنشان کرد: ما دین خودمان را انجام دادیم امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار