مدیر جلوه‌های بصری «بادیگارد» :

حاتمی کیا برای فضاسازی سکانس ها حساسیت دارد

مدیر جلوه های بصری بادیگارد از حساسیت و توجه کارگردان این فیلم نسبت به فضاسازی گفت.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت فیلم «بادیگارد» سیدهادی اسلامی مدیر جلوه‌های بصری «بادیگارد» در گفتگو با سایت رسمی فیلم به ارائه شرح مختصری از فعالیت‌‌ همزمان گروه جلوه‌های بصری با پیش‌تولید فیلم پرداخت.

وی درباره فعالیت و نحوه همکاری با «بادیگارد» گفت: خوشبختانه با رویکرد خردمندانه کارگردان و مجری‌طرح که خواستار حضور فعال تیم جلوه‌های بصری از زمان پیش‌تولید فیلم بودند، این روزها همزمان با بازنویسی فیلمنامه و انجام پیش‌تولید ضمن برگزاری جلسات مفصل گفت و گو و تبادل نظر با آقای حاتمی‌کیا برای پیدا کردن حس و حال سکانس‌ها، مشغول فضا‌سازی‌ و طراحی کانسپت‌ نوری و رنگی (concept) هستیم.

اسلامی ادامه داد: همچنین آماده‌سازی استوردبورد بر اساس تعداد سکانس‌های اکشن خاص موجود در فیلمنامه که با همکاری گروه بدلکاری و همراه با جلوه‌های ویژه تصویر خواهد شد، در حال انجام است. امیدوارم با تلاش بنده و تیم همکارم در استودیو ققنوس خیال و همچنین آقای سهیل دانش‌اشراقی که زحمت طراحی استوری‌بورد و کانسپت‌ها را برعهده دارند با تصویری متفاوت و جذاب از صحنه‌های اکشن در یک فیلم ایرانی میزبان مخاطبان فیلم باشیم.

گفتنی است؛ اسلامی برای اولین همکاری خود با ابراهیم حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار