دبیر کمیته رسانههای دیجیتال نمایشگاه قرآن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛
دبیر کمیته رسانههای دیجیتال نمایشگاه قرآن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛
هرمز نوروزپور، دبیر کمیته رسانه های دیجیتال بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با
خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ها، مؤسسات و نهادهای حوزه های دیجیتال شامل نرم افزار، محتوا و شبکه های اجتماعی تا روز دوشنبه 18 خردادماه سال جاری فرصت دارند تا برای حضور در نمایشگاه و معرفی محصولات قرآنی خود اقدام به ثبت نام نمایند.
وی با اشاره به افت تولید نرم افزارهای قرآنی و علوم دینی در سال های اخیر گفت: متأسفانه محصولات جدید در حوزه نرم افزارهای قرآنی کم شده است و کمیته رسانه های دیجیتال در نمایشگاه قرآن امسال بیشتر بر روی دلایل و راهکارهای این مسأله تمرکز خواهد کرد.
نوروزپور یادآور شد: برگزاری نشست ها و کارگاه های مختلف و رونمایی از 10 اثر فاخر قرآنی در حوزه دیجیتال از دیگر برنامه های کمیته رسانه های دیجیتال بیست و سومین دوره نمایشگاه قرآن است.
انتهای پیام/