شیراز؛

هفت هزار کلاس درس در فارس استاندارد نیست

دستنیان معاون توسعه و نوسازی مدارس فارس گفت: هفت هزار کلاس درس در استان فارس از استاندارد های لازم برخوردار نیستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،نشست مشترک مدیران کل آموزش و پرورش پیرامون هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز امروز در شیراز برگزار شد.

احمدی استاندار فارس با بیان این مطلب که زیباترین وقف در جامعه مدرسه سازی است گفت: برگزاری جشنواره های خیرین در سایر کشور ها باعث جذب خیرین دیگر کشور ها در ایران می شود.

دستنیان معاون توسعه و نوسازی مدارس فارس ضمن بیان این مطلب که 40 درصد مدارس دو شیفت هستند گفت: تک شیفت شدن مدارس باعث افزایش در کیفیت اموزش در مجتمع های اموزشی شده و امکان ساخت سالن های ورزشی و ازمایشگاه ها را به اموزش و پرورش می دهد.

وی از کمبود دو هزار و 500 کلاس درس در شهرک های جدید و مسکن های مهر خبر داد و گفت: هفت هزار کلاس درس در استان از استاندارد های لازم برخوردار نیستند.

دستنیان ابعاد جشنواره هفدهم را تجلیل از خیرین ،ایجاد انگیزه برای سایر افراد و اعلام نیاز و مشکلات عنوان داشت و اضافه کرد:40 میلیارد تومان در جشنواره های خیرین شهرستان های استان که ماه قبل برگزار شده بود جمع آوری شده است.

آذری ، مدیر کل اموزش و پرورش فارس در رابطه با مدارس ساخته شده توسط خیرین گفت: این مدارس سریع تر و با کیفیت تر هستند و این عمل خدا پسندانه باعث افزایش انفاق در جامعه شده است.

مدیر کل اموزش و پرورش فارس خبر از ساخت مدرسه ای ویژه برای اتباع افغانی در جنوب شیراز با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان خبر داد.

هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز روز سه شنبه نوزدهم خردادماه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، فرمانداران ،رئیس جامعه ی خیرین کشور از تهران و رئیس مجمع خیران امارات متحده ی عربی در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.