سیروس دین محمدی گفت: صحبت های اولیه برای حضورم در تیم استقلال با پرویز مظلومی صورت گرفته و قرار شد طی یکی دو روز آینده جلسه دیگری برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درصدد تا هر چه زودتر کادر فنی خود را برای فصل آتی مشخص نماید  
مجید صالح اولین دستیار مظلومی برای فصل آینده انتخاب شد و مربیان بدنساز دیگری از جمله قربانپور و حاج قاسم و فرهاد چیذری نیز برنامه های خود را برای حضور در این تیم به سرمربی ارایه داده اند 

امروز نیز اتیلا حجازی برای دستیاری در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و صحبت هایی در خصوص مربیگری با پرویز مظلومی انجام داد و قرار است نتیجه نهایی طی روزهای آتی مشخص گردد. 

همچنین سیروس دین محمدی از مربیان موفق تیم استقلال میباشد که قرار است برای حضور در جمع مربیان آبی پوش و دستیاری صحبت هایی را پرویز مظلومی داشته باشد و شواهد نشان میدهد که وی گزینه مدنظر سرمربی تیم می باشد.

سیروس دین محمدی در خصوص حضور خود در تیم استقلال اظهار داشت :صحبت های اولیه برای حضورم در تیم استقلال با پرویز مظلومی صورت گرفته و قرار شد طی یکی دو روز آینده جلسه دیگری را برگزار کنیم اما هنوز چیزی معلوم نیست و باید صحبت کنیم تا ببینم قسمت چه می شود.

وی بیان کرد :همه افتخار می کنند که در تیم استقلال باشند و من نیز افتخار می کنم که در تیم بزرگی همچون استقلال باشم و از آنجایی که من استقلالی هستم یکی از آرزوهایم کمک به این تیم هست و امیدوارم که بتوانم این کار را به خوبی انجام دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار