ده‌ها تروریست در درگیری‌های ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله لبنان با گروههای تروریستی در تپه «صدر البستان شمالی» کشته شدند و شمار دیگری از آنان به صورت جمعی در حال فرار از مناطق درگیری هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران شبکه تلویزیونی المنار با اعلام خبر هلاکت ده‌ها تروریست در درگیری‌های ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله لبنان با گروه‌های تروریستی در تپه «صدر  البستان شمالی»  و پخش جدیدترین تصاویر درگیری‌ها افزود: تپه صدر البستان در شمال کوه الثلاجه قرار دارد و به منطقه جراجیر مشرف است. جراجیر در کنترل تکفیری‌هاست.

هم اکنون درگیریهای شدیدی با افراد مسلح عضو جبهه النصره در جریان است و نیروهای ویژه مقاومت در حال پیشروی به سوی مثلث حرف الدبول در جنوب شرقی عرسال هستند. 

خبرنگار المنار مستقر در مناطق درگیری گفت: رزمندگان مقاومت به موفقیتهای مهمی دست یافته‌اند و توانسته‌اند کنترل منطقه قرنه التنور و ارتفاعات دبول را به دست بگیرند و دره های عویس، اطنین، الخیل و القصیر در جنوب شرقی عرسال در تیرراس مقاومت قرار گرفته است و گروههای تکفیری به سوی وادی حمیر و شهر الملاهی و به سمت اردوگاههای آوارگان سوری پا به فرار گذاشته اند.

وادی الخیل مرکز اصلی گروههای تکفیری زیر آتش رزمندگان مقاومت قرار گرفته است.گروههای تفکیری به صورت گروهی به سمت وادی حمید و شهر الملاهی فرار می کنند و به شدت سردرگم شده اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار