در پی درج گزارش " نگین خودرو یا ندین خودرو " که داستان دنباله دار تاخیر در تحویل خودروهای خودروهای وارداتی بود شرکت "نگین خودرو" اطلاعیه ای از سوی این شرکت مبنی بر انتشار این خبر به باشگاه خبرنگاران ارسال کرد که متن خبر و متن جوابیه به شرح زیر است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛تصورش را بکنید با کلی ذوق و شوق یک خودرو ثبت نام می کنید؛ به شما گفته می شود که تا یک ماه یا حتی سه ماه دیگر خودرو تحویل شما می شود؛ شما در این سه ماه هیجانات زیادی را برای تحویل خودرو تجربه می‌کنید حتی برای مسافرت با خانواده نیز کلی برنامه ریزی کرده اید.

سه ماه بعد:خودروی شما هنوز آماده تحویل نیست.

6ماه بعد:خودروی شما هنوز آماده تحویل نیست.

یکسال بعد: تا یک ماه دیگر خودروی شما تحویل می شود؛شما نارحت هستید و تمام برنامه‌هایتان به هم ریخته است حتی در این یکسال بدون خودرو بودید و مشکلات عدیده‎ای برای شما به وجود آمده است.

یکسال و یک ماه بعد: خودرو تحویل شما می شود اما پلاک خودرو هنوز آماده نیست؛حالا باید منتظر پلاک خودرو باشید؛روزها و هفته به همین منوال می گذرد و شما هنوز در حسرت سوار شدن بر رنوی آرزوهایتان هستید تا اینکه نگین خودرویی‌ها از انجام تعهدات این شرکت تا پایان اردیبهشت سخن به میان می آورند و در دل شما کور سوی امید جوانه می‌زند؛

این چنین است که تا پایان اردیبهشت نیز صبر می کنید اما ظاهرا رنوی شما طلسم شده است نه تنها رنوی شما بلکه رنوهای زیادی هستند که دچار این طلسم شده اند؛حالا روزهاست که از آخر اردیبهشت می گذرد و هنوز هم شما حرف های تکراری می شنوید.

از این جالبتر و البته غم انگیزتر اینکه برخی خودرو بی پلاک در پارکینگ دارند و تقویمی که برای سال تولید خودرو ورق می خورد و حق بیمه‌ای که از کف می رود برای خودرویی که در خواب بلاتکلیفی مانده است.

***جوابیه نگین خودرو

نگین خودرو و پاسخ به اتهامات بی‌پایه و اساس

متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسائل مالی و تأثیر مستقیم آن بر بازار خودروهای وارداتی، شرکت نگین خودرو موفق به انجام به موقع تعدادی از تعهدات خود در سال گذشته نشد و به جهت آزردگی خاطر هموطنان عزیزمان، در ابتدای سال جاری با تغییرات گسترده مدیریتی در شرکت، مدیرعامل نگین خودرو از تمامی مشتریان شرکت عذرخواهی کرد و متعهد گردید که تا پایان اردیبهشت ماه کلیه تعهدات به مشتریان تحویل گردد.

مشکلاتی که گریبانگیر نگین خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو بود، تنها معطوف به این شرکت نیست و دیگر شرکت‌های وارداتی و حتی تولیدکنندگان نیز کم و بیش با این موانع دست و پنجه نرم کردند.

به تأیید ناظران و کارشناسان در نگین خودرو انقلابی رخ داد که مدیران ارشد رنو پارس نیز به خوبی آن را حس کردند و عملکرد 2 ماهه شرکت از ابتدای سال، با انجام 97 درصد از تعهدات تا پایان اردیبهشت و جلب رضایت مشتریان ناراضی شرکت به خوبی قابل مشاهده است.

به کلیه نمایندگی‌ها در ابتدای سال راهبرد جلب رضایت حداکثری مشتریان ابلاغ شد و با تغییر نگرش و روش‌هایی که در نگین خودرو بوجود آمد تمامی توان شرکت به کار گرفته شد تا رضایت حداکثری مشتریان تأمین گردد.

تغییر و بهبود متن قراردادها، ارائه شرایط مختلف فروش با تسهیل روش‌های پرداخت و تسهیلات بدون بهره، افزایش جریمه تأخیر در تحویل خودروها با 22 درصد کاهش زمان شماره‌گذاری و رفع موانع مربوط به اسقاط خودروها و تخفیف ویژه برای تمامی محصولات علی‌رغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور از حمله اقدامات شرکت در طی این مدت بوده است.

آنچه که مسلم است ماهیت رسانه با نقد سازنده و دلسوزانه گره خورده است و تمامی نهادهای انتفاعی و غیرانتفاعی رد کشور از انتقاد با رویکرد مثبت و سازنده استقبال خواهند کرد.

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران نیز این قاعده مستثنی نیستی و در راستای مسئولیت های اجتماعی، رویکرد مشتری‌مدارانه و بهبود ارائه خدمات خود حاضر به شنیدن تمامی انتقادات در حوزه‌های مختلف و بهبود عملکرد خود است.

اما بدون شک انتشار چهار گزارش خبری متوالی آن هم تنها طی 20 روز با عناوین سیاه  خاکستری و با بهره بردن از الفاظ توهین‌آمیز، بیان افترا، و اتهامات بی‌پایه و اساس هرگز برخواسته از رویکردی مثبت و انتقادی سازنده و دلسوزانه نبوده و نیست.

بر خلاف آنچه که در تیتر یکی از گزارش‌های منتشر شده قید شده است، سکوت نگین خودرو تنها به این خاطر بوده که تغییرات مدیریتی در این شرکت از ابتدای فروردین ماه سال جاری صورت گرفته و مدیریت شرکت از ابتدای آغاز به کار خود به صورت شفافت اقدام به رسانه‌ای کردن فعالیت‌های شرکت و انجام تعهدات نمودندو این مسئله به خوبی از جانب دیگر رسانه های خبری و خودرویی قابل تصدیق است و بدون شک بهبود روند و فرآیند فعالیت در هر سیستم و سازمانی نیازمند اندکی صبر، تأمل، همیاری و همدلی است.

فعالیت شبانه‌روزی واحد ارتباط با مشتریان شرکت از ابتدای سال خبر از این دارد که جلب رضایت حداکثری مشتریان سرلوحه فعالیت‌های شرکت بوده و تمامی مشتریان که از ابتدای سال تاکنون به این واحد مراجعه کردند از عملکرد شرکت و مجموعه ارتباط با مشتریان نیز ابراز رضایتمندی داشتند.

گسترش خدمات پس از فروش و راه‌اندازی تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج‌الله تعالی فرجه الشریف)، راه‌اندازی نگین سرویس و آغاز سرویس‌های دوره‌ای رایگان در تابستان از جمله دیگر فعالیت‌هایی است که در این مدت انجام شده است.

بی‌شک بازگشت اعتماد و نیز احیای تمامی زیرساخت‌های لازم برای حضور قدرتمند در بازار خودرو کار ساده‌ای نیست اما مقدمات با سرعت مطلوبی در حال فراهم شدن است و منابع انسانی با تجربه ای برای این مسیر سخت جذب نگین خودرو شده اند.

با استعانت از درگاه ایزد متعال و تعهدات و روش‌های اندیشیده شده، نگین خودرو نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، جایگاه خود را در بازار خودروی کشور بهبود خواهد بخشید و با ورود محصولات جدید به بازار در سال جدید خبرهای خوشی را برای بازار خودروی ایران رقم خواهد زد و در آینده نه چندان دوری حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار ایران خواهد داشت که برای هر علاقمندی به خودرو شنیدنی است.

در همین خصوص "مشتریان بلاتکلیف" می توانید در انتهای این خبر در قسمت نظرات مشکلات خود را عنوان کنید تا باشگاه خبرنگاران پیگیر مشکلات آنها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه جباری
۲۲:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ ۲۳ بهمن ۹۶ کولیوس ۲۰۱۸ ثبت نام کردم گفتن تحویل ۴۰ روز کاری هنوز هیچ خبری نیست هر موقع هم زنگ زدیم یا رفتیم شرکت گفتن دست دولت هر موقع دولت اجازه ترخیص از گمرک بدن ماشین تحویل میدیم از زمان ثبت نام تا حالا دو سال و ۲۰ روز هست نمیدونم کجا برم شکایت کنم کسی هست من راهنمایی کنه ممنون میشم
Germany
حسام عابدی
۱۱:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
امروز اول آبان هستش و ما رو مجبور به تعویض خودرو کردند و البته علاوه بر سیصد و بیست میلیون تومان خرید قطعی و سود پنج ماهه،، بیست و سه میلیون دیگه هم در تاریخ اول مهرماه از ماه گرفتتند و اعلام کردند خودرو تا آخر ماه مهر تحویل و پلاکش آماده میشه ..
امروز اول آبان هستش و دقیقا پانزده دقیقه هستش که منتظرم از نگین خودرو یکی پاسخ بده... اما واقعا این شرکت بی اعتبار هستش و به نظرشون ما مشتری ها فاقد هرگونه ارزشی براشون هستیم. و ظاهرا بخاطر اختلافات داخلی وارد کننده و گمرک، ما مصرف کنندگان واقعی داریم چوبش رو میخوریم. از همه بدتر ترخیص مجدد برند نیسان از گمرک بود که نشون میده نگین خودرو در قسمت ترخیصش دچار مشکلات جدی هستش.
امیدوارم یک روزی رنگ ماشین ثبت نامی رو ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام دوستان همدرد بنده نیز درتاریخ ۷/۹/۹۶ اقدام به خرید حواله مشارکتی نموده در آن روز اصلا نگفتن که خرید حواله به قیمت قطعی هم وجود دارد و قیمت روز رو بصورت مشارکت عقد قرارداد کرده متاسفانه قراردادهای تحمیلی که یکطرفه و به نفع شرکتهای ارائه دهنده محصولات درخواستی و نیاز مردم هست به دلیل گیر بودن دست مشتری زیر سنگ شرکت و اجبار پذیرفتن قراردادها هر روزه معمول میگردد اما هیچ نهاد رسیدگی کننده و نافع حقوق مشتریان وجود ندارد تا این همه بدعهدی و بدقولی ها را رسیدگی کند بله ثبت نام انجام شد و مقرر گردید ۹۰ روزکاری تحویل گیرنده ماشین تالیسمان باشیم که تاکنون هیچ نتیجه مثبتی دریافت نگردیده ... اپراتور پاسخگو اعلام مینمایند باید بعد از ۹ ماه تحمل و صبر بیایید و پولتان را پس بگیرید باید جواب داد که من و ما پولهایمان را پس بگیریم تا شما خودرویی که صدرصد وارد هم کرده اید را به قیمت حال بازار که نجومی است بفروش برسانید بنده هرگز از درخواست تحویل گرفتن کوتاه نخواهم امد و پیشنهاد نموده همه عزیزانیکه حواله در دست دارند محکم و استوار در رسیدن به هدف که تحویل خودرو است ایستادگی نموده و پشتیبان یکدیگر با این عمل باشیم ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
حسام عابدی
۱۵:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
برادر ماشین ما رو هم که قطعی نوشتیم نمیدن. ندین خودرو. دلال خودرو اسم بهتری هست برای این شرکت
United States of America
صالحي
۲۳:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
با سلام ازتون خواهش ميكنم از شركت نگين خودرو درخواست ثبت خودرو ندهيد و اشتباه من رو تكرار نكنيد ديروز بعد از ٧ماه ثبت نام و خواب پول بنده تماس و گفتن بايد قرادادتون رو فسخ كنيد و تازه پول رو هم دو ماه بعد ميخوان بدن
Iran (Islamic Republic of)
مرضيه كاظمي
۲۳:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۷
سلام ما هم متاسفانه اسفند ٩٦ تاليسمان ثبت نام كرديم و تحويل فروردين بود ولي دعوت نامه فروردين اومد و تكميل وجه كرديم و هنوز ماشين رو تحويل ندادن، الان از خود كاركنان نمايندگي شنيديم كه قراره مردم رو تا جايي كه ميشه منصرف كنن ، ما تا فرش زير پامم و طلاهامون رو فروختيم تا پولش رو جور كنيم بچه مون ماه هاست منتظر يه مسافرته
Germany
هادی
۱۹:۴۲ ۱۵ تير ۱۳۹۷
با سلام در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۷ یک دستگاه خودرو تالیسمان به صورت نقدی ۲۷۱۰۰۰۰۰۰ ملیون تومان ثپتنام کردم و کل پول را یکجا گرفتن قرار بود یک ماهه تحویل بدن الان حدود دو ماه تاخیر داشته بعد از مراجعه هم میگن نمیتونیم ماشین رو تحویل بدیم برو انصراف بد خدا از شون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۷
پس تکلیف ما که ثبت نام کردیم چی!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۷
اینا که نمی تونن تحویل بدهند چرا هنوز که هنوزه ثبت نام می کنند .من هم اردیبهشت ثبتنام کردم کل پول رو هم دادم اما هنوز خبری از ماشین نیست . تو رو خدا راهنمایی کنید باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
امین حسینی
۱۷:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۷
سلام

نگین خودرو نزدیک به 3 ماهست از تحویل ماشینهای ثبت نام شده ی پارسال خوداری میکنه و اصرار داره که انصراف بدیم با توجه به اینکه ارز دولتی هم برای ماشین ها تحویل گرفته باید به کجا برای شکایت کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۷
باسلام خبرنگار محترم لطفا از آقای مسئول نگین خودرو که میفرمایند که اکثر تعهداتش را نسبت به مشتریان انجام داده کو ؟بنده یکی از مشتریان از سال گذشته با خرید نقدی ار این شرکت بازار یاب خرید کردم نه ماشنینی تحویل دادند نه تعهداتی اجرا کردند ماشنیها را وارد نمودند و با قیمت گزاف به بنگاه فروختند در شهر پر شده از رنو کولئوس به شکل خرید از بنگاه ما که با شرکت معامله کردیم هنوز هیچ خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
باسلام من در سال 96 در همین شرکت ثبت نام قطعی خودرو کردم با یه قهوه و بازار گرمی و با وعده های دروغین که اردیبشهت تحویل میدهیم ما رو خام خودشون کردن نصف بیشتر پول رو گرفتن ولی هی امروز و فردا میکنن ما در سال 96 میتونستیم با همین مبلغ نقدا از بنگاه بخریم ولی بخاطر کلاهبرداریهایی که بعضی از بنگاهها میکنند ترسیم از چاله افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
Amirft
۰۰:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۷
سلام، من در اسفند ٩٦ يه تليسمان اسم نوشتم به اميد تحويل آمدن دعوت نامه در اواسط فروردين و تحويل خودرو در اواخر فروردين، متاسفانه دعوت نامه كه ٢٠ ارديبهشت اومد ٢٠ روز كاري هم ازش گذشت متاسفانه هنوز خبري از ماشين نيست، همش با كلمات بازي مي كنن و معطل ميكنن، نهايتا هم وقتي خيلي پيگير ميشي ميگن مي تونيد انصراف بديد، آخه انصافه آخه من با اون پول الان چي ميتونم بخرم، آخه اين چه جور تعهديه كه به مشتري دارند، يكي به داد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
بارمان
۲۱:۵۷ ۰۲ تير ۱۳۹۷
متاسفانه نگین خودرو داره بدقولی میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
امین حسینی
۱۸:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
نگین خودرو قبل از عید تحت عنوان ثبت نام ویژه 22 بهمن اقدام به فروش خودرو های کولیوس و تالیسمان کرده و با موعد تحویل 3 ماهه و مبلغ قطعی با تحویل در فروردین ماه و اردیبهشت ماه کل پول رو از متقاضیان دریافت کرده است ولی هنوز خودرو تحویل نداده ولی در نمایندگی ها با مبلغ های نجومی و تحویل فوری خودرو تحویل میدهد اخرین پیگیری امروز گفتند تا آخر تیرماه هم امیدی به تحویل نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۰۱:۲۹ ۰۲ تير ۱۳۹۷
سلام خدمت همه دوستان من ۱۶اردیبهشت ۹۷تالیسمان ثبت نام کردم با قیمت قطعی و تحویل یک ماهه تمام پولش رو هم همونجا کارت کشیدم اما هنوز خبری از ماشین نیست و همه ی ترسم ازینه که به هردلیلی بگن نمیتونیم ماشینو تحویل بدیم
من برای ثبت نام این ماشین یه سانتافه داشتم فروختم که الآن ح دود ۱۲۰ میلیون گرون شده
لطفا راهنماییم کنید که استرسم کم بشه
جالبتر که پول خرید ماشین قبلی هم که فروختم و اینو ثبت نام کردم وام برداشتم یعنی اگر به مشکلی بخورم سکته میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام و احترام
از باشگاه خبرنگاران تقاضا داریم با تهیه گزارش مجدد از شرکت نگین خودرو ، سو استفاده و کلاه برداری های این شرکت را مجددا مورد برسی قرار دهند .
شرکت نگین خودرو با گرفتن پول پیش پرداخت خودرو ها اقدام به وارد کردن خودرو و فروش آن در بازار های آزاد با سود بالا تر کرده درحالی خودرو های ثبت نام شده که موعد تحویل آن سر رسیده و گذشته به مشتری تحویل داده نشده است.
چندین نوع از گله مشتریان نگین خودرو مبنی بر عدم تحویل خودرو به مشتریان را میتوانید زیر همین گزارش و صفحه رسمی اینستاگرام رنو در ایران بر مبنای سند بیشتر مشاهده فرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۱۸:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
من میخواستم کولیوس بخرم از نگین خودرو اما اینا رو خوندم منصرف شدم.
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
قرار بود اوایل خرداد دعوت نامه بفرستن که هنوز نفرستادن و میگن تا آخر تیر ماه هم معلوم نیست بیاد یا نیاد.
Netherlands
هادی
۲۰:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
واقعا شرکت بد قولی ما که اشتباه کردیم شما این اشتباه رو نکنید بعد از کلی تاخیر میگن اگه ناراحتی انصراف بده به از دوماه که به این گرونی خوردیم مگه با اون پول دیگه میشه ماشین خرید
Netherlands
هادی
۱۹:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
سلام خودرو تالیسمان ثپت نام کرده ام اما الان یک هفته گذشته ولی هنوز تحویل ندادن خیلی بد قول هستن
Iran (Islamic Republic of)
مشتری
۱۶:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
دوستان من داستر 2018 ثبت نام کردم تحویل 90 روزه
راهنمایی کنید تا چک پیش پرداختم هنوز پاس نشدا انصراف بدم.
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۰۱:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
با سلام... نظرات خیلی ناامید کننده بود. من قصد خرید از نگین خودرو داشتم که پشیمان شدم. وقتی نشود به نمایندگی رسمی اعتماد کرد پس بقیه که جای خود دارند. اما اگر اینقدر شرایط ناامید کننده است چرا مسیولین رسیدگی نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۰۱:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
با سلام... نظرات خیلی ناامید کننده بود. من قصد خرید از نگین خودرو داشتم که پشیمان شدم. وقتی نشود به نمایندگی رسمی اعتماد کرد پس بقیه که جای خود دارند. اما اگر اینقدر شرایط ناامید کننده است چرا مسیولین رسیدگی نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
الان من تلیسمان دارم تصادف کردم دستگیره در و daylight شکسته . حالا معلوم نیست تا کی باید بخاطر این دوتا قطعۀ بی ماشین باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
ندین خودرو باحال بود
Germany
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام من در مهر ماه سال ۹۶ خودرو رنو تالیسمان از نمایندگی ...خودرو .... خریداری کردم ولی تا کنون نویگیشن یا GPS آن کار نمی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
من ميخواستم ثبت نام كنم ولي با اين حرفا پشيمون شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
بهترین کارو کردی پشیمون شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
من ميخواستم ثبت نام كنم ولي با اين حرفا پشيمون شدم
Germany
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
من میخواستم داستر ۲۰۱۸بخرم ازشون با این حرف هایی که زدید پشیمون شدم کاملا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
معمولا 2 ماه برای تحویل کافیست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
قول تحويل ٦٠ روزه داده بودن كه بعد از ٨٠ روز تازه دعوت نامه اومد و بعد از گذشت دو هفته و تكميل وجه هنوز خبري از تحويل ماشين نيست و ميگن كه ما اون رنگ رو نداريم!آخه چرا؟عاجزانه!خواهشاً پيگيري كنيد،تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا اسمی پور گراوند
۲۳:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
سلام من 1396/06/30 در نمایندگی نگین خودرو خوزستان یک دستگاه سواری تلیسمان ثبت نام کردم ، کمتر از بیست روز خودرو را تحویلم دادند یک هفته بعد هم مدارک خودرو را تحویلم گرفتم وقتی که برای شماره گذاری مراجعه کردم گفتند مشکل پتة گمرکی دارد . الان 22 روز است که نمایندگی نگین خودرو تهران و خوزستان نتواستند مشکلم را حل کنند معلوم نیست تا کی باید این مشکل ادامه داشته باشد . به نظر من باید خودرو را از نمایشگاه خرید چرا که بلافاصله خودرو و مدارکش تحویلت می شود و استرس تحویل خودرو نداری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
عملکرد این نمایندگی چونه است ؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام
امروز ششم آبان ۹۶ میباشد بنده دو قرارداد شصت و نود روزه دارم که ازتاریخ ۱۵اسفند منعقد کردم و تا الان با پیگیریهای مداوم هنوز تحویل نگرفتم قضاوت با شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام 3 اردیبهشت ماه سال 96 رنو کولیوس ثبت نام کردم طبق قرارداد 60 روزه باید اول تیر تحویل میدادن اخر مرداد دعوت نامه دادن برا پرداخت ودیعه دوم طبق قرارداد باید اتوپارک و صندوق پران برقی داشته باشد چون 5 تومن مجدد پول اضافی گرفتن 20 مهر خوذرو تحویل گرفتم بدون صندوق چران برقی و اتوپارک هنوز 6آبان هست و پلاک نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
دوستان ای کاش واردکننده این خودروها یه شرکتی بود که لا اقل مشتری مداری بلدبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
باسلام بنده ثبت نام خردادماه هستم کلویس ۲۰۱۸ ....الان نزدیک یکماه است که شرکت تماس گرفتن یا تشریف بیارید انصراف بدین یا خودروروبه قیمت روز درصورتی که ما قردادباقیمت ۲۱۸ میلیون قطعی بستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
خودرو های مدل قبل از 90 خوبه
Germany
منصوری
۱۸:۰۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
سلام به همه دوستان
من تالیسمان روتحویل60روزکاری ثبت نام کردم باحدود50روزتاخیرتحویل گرفتم بعداز10روزمدارک ماشین رودادن ولی هنوزمشکل گمرک حل نشده وامکان گرفتن پلاک نیست بااینکه 22روزازاونموقع گذشته وهروقت تماس گرفتم میگن که تااخراین هفته اوکی میشه منظورشون کدوم هفته هست نمیدونم خلاصه به کسانی که تمایل به خرید تالیسمان دارن پیشنهادمیکنم ماشین اماده پلاک ازنمایشگاه بخرن خیلی بهترازاینه که باقیمت کمترازنمایندگی ثبت نام کنن چون واقعا بدقولیهاشون باعث میشه تفاوت قیمتی که داره ازبین بره ومدت زیادی بدون وسیله باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
بنویسید نگین اما بخوانید نه گین وای وای از دست این شرکت که مشتری مداری صفر حتی سیستم های شعب با مرکز ارتباط ندارد مثلا اگر شماره بدنه خودرو یا ردیف قرارداد که از یکی شعب اصلی استان یزد را داشته باشید بخواهید در شعبه مرکزی پیدا کنید دسترسی ندارد در تحویل اسناد و کارتکس مشکل دارد در تحویل مشکل دارد در پاسخگویی به مشتری مشکل دارد وای وای نه گین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
معمولا 2 ماه برای تحویل کافیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
با سلام 7 اسفند 95 تاليسمان ثبت نام كردم 7 مرداد تكميل وجه شده 13 مهر96 ، ماشينو كثيف بعلت ابري بودن هوا تحويل گرفتم 25 مهر هنوز مداركي ارسال نشده واز آن بدتر گفتند اكه مدارك بياد شماره گذاري بنا به دلايلي كه ما نمي دانيم نميشه . وهمچنين سيستم صداي مشتري هم اخيرا درست شده قبلا بعد از يك ساعت ماندن در پشت خط ، خط قطع ميشد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۲۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
بنده یک خودرو داستر تحویل گرفتم منتهی بدون سند، حالا بعد از حدود 2 هفته از تحویل از نگین خودرو زنگ زدن میگن این خودرو پلاک نمیشه برگردونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
ثبت نام تلیسمان ۱۹ فروردین بوده...۳۱ تیر تکمیل وجه شدهو بنده حواله رو با ۶ میلیون سود خریداری کردم و نمایندگی گفت تا ۱۰ یا ۱۵ روز کاری ماشین را تحویل میدهند کل وجه پرداخت شده و ۵۰۰ هزار تومان دیگر هم از حسابم به خاطر خرید حواله کم کردند .امروز ۳۰ شهریور است هنوز هر روز پیگیری میکنم باز گفتن تا نیمه مهر ماه یعنی فعلا ۱۰ روزه شده ۷۵ روز و باز خبری ننیست...جالبه که با یک چنین شرکتی شنیدم دولت قرارداد ۶۰۰ میلیون یورویی میبندن...خدا به فریاد مان برسه ...تورا به خدا یکی پیگیری کنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
من‌ داستر ۲۰۱۷ خریدم و دوروزه هم تحویل گرفتم ..تا اینجا‌که مشکلی نخوردم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تشکر از پیگیریتون
Iran (Islamic Republic of)
اررو مسرور
۱۲:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
شرکت نگین خودرو بد قول ترین شرکت وکلاه برادر است 2 برابر افزایش نرخ یورو روی قیمت ماشین اورده و تاخیر زیاد نیز در تحویل ماشین دارد من 6 ماه قبل سمت نام کردم هنوز امروز و فردا می کنند چرا؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
مسئولین نگین خودرو آیا پاسخگو هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد مدرس
۲۳:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام ۱۹ فروردین تحویل ۶۰ روزه کاری ثبت نام کردم ۱۱ مرداد دعوت نامه به تاریخ ۱۷ تیر دادن تکمیل وجه انجام شد ولی تا امروز ۲۸ مرداد هنوز می گن خودرو از گمرک بندرعباس ترخیص نشده!!!!!!
با پول خود مردم ماشین میارن سود هم می گیرن از برج یک هنوز ماشین ترخیص نشده ۱۷ تیر باید ماشین با پلاک تحویل می دادن ولی هنوز دروغ پشت دروغ یکی از اپراتورها که می گفت چون ثبت سفارش بسته است بلد هم نیستن دروغ بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
ببخشید این شرکت مجوز فعالیت داره؟
چون من تو لیست شرکت های مجاز لیزینگ خودرو تو سایت بانک مرکزی اسم شرکت رو ندیدم
لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم براي جايي كه مشتري هيچ ارزشي نداره. ده روزه رنو كوليوس رو تحويل گرفتم گذاشتم تو پاركينگ كه شمارش بياد ببرم شهرستان، اول ميگفتن منتظر راهنمايي رانندگي هستيم بعداز پيگيري متوجه شديم هنوزمدارك رو به راهنمايي ارسال نكردن، باخونواده اومديم تهران كه با ماشين جديد به اتفاق بستگان بريم سفر. سفرمون بهم خورد مرخصيهامون هم تموم شد . هيچ كس هم پاسخگو نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
سلام ما يك رنو كولئوس از اين شركت خريديم واسه پلاك كلي ما رو معطل كردن و حالا حالا ها سر كاريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
يه تليسمان خريدم 2 هفته پيش تكميل وجه كردم حالا زنگ زدم ميگن 2 هفته ديگه بايد صبر كنين تازه پلاكم كه حتما يه ماه طول ميكشه مدت زمانش وحشتناك زياده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
تشکر از اطلاعات خوبتون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نا شناس
۱۳:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
ممنون از اطلاعات خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۲۱:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام مشتریان نگین خودرو بعد از موسسات مالی ظاهرا نوبت شرکت نگین خودرو است که نه ماشین خریداری شده و تمام پول آن را گرفته تحویل میدهد وکوه پول دریافتی را پس میدهد هشیار باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام
رنو داستر 20 روزه خریدم (کاش از بنگاه ماشین میخریدم)الان سه ماهه خودرو به من تحویل نشده میخوام انصراف بدم میگن نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
هر ماشینی که می خرید، از نگین خودرو نخرید. بسیار بد قول و بی تعهد هستند. کاری با مشتری می کنن که به غلط کردن بیفته.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
هر ماشینی که می خرید، از نگین.. خودرو نخرید. بسیار بد قول و بی تعهد هستند. کاری با مشتری می کنن که به غلط کردن بیفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
از نمايشگاه بخريد با توجه به تاخيري كه تو تحيل خودرو ميدند خيلي ارزونتر تموم ميشه براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
١٥ اسفند ٩٥ كولئوس ٢٠١٧ ثبت نام كردم تحويل ٦٠ روزه الان ١٤٠ روز گذشته هنوز خبرى از ماشين نيست ميرم نمايندگى ميگن هفته آينده و فقط ٩٣ روز سود مشاركت حساب كردن با استدلال هاى خودشون ..؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
قول تحويل ٦٠ روزه داده بودن كه بعد از ٨٠ روز تازه دعوت نامه اومد و بعد از گذشت دو هفته و تكميل وجه هنوز خبري از تحويل ماشين نيست و ميگن كه ما اون رنگ رو نداريم!آخه چرا؟عاجزانه!خواهشاً پيگيري كنيد،تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
کیفیت همش پایین مسوولین رسیدگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
دوستان‌عزیز . من خودم از مشتریان جدید نگین خودرو هستم. با پرس و جو متوجه شدم تمام این تاخیرات مربوط به اسمنویسی اواخر سال ۹۵ بوده که شرکت با گمرک مشکل خورده.من درست بعد ۳۰ روز کاری ماشینمو تحویل گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
مشتری
۲۲:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
خوبه که نظرات خریداران را ثبت میکنید
دو دل بودم تالیسمان بخرم یا کیا
با شنیدن این صحبت ها از تالیسمان پشیمان شدم
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۰۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
اواسط بهمن سال 95 بعنوان تحویل ده روزه رنوی سیمبل ثبت نام کردم که ماشین را دو ماه بعد در فروردین تحویل دادن و الان بعد از گذشت سه ماه هنوز مشکل پلاک داره و ماشین یک ماه است در پارکینگ است
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۶:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
نمیدونم دیگه با خودرو بدون پلاک رنو فلوئنس چکار کنم اگر رفته بودم پراید خریده بودم بهتر از اینهمه استرس و عصبانیت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
حالا که وفت تحویل دادن خودروی تلیسمان شده به مشتری میگن رنگ سفید نداریم یارنگ دیگه انتخاب کن یا 30 روز کاری دبگر بایدصبرکنی
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۰۰:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
رنو داستر 20 روزه خریدم (کاش از بنگاه ماشین میخریدم)الان سه ماهه خودرو به من تحویل نشده میخوام انصراف بدم میگن نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
سلام من هم یه داستر 2017 ثبت نام 20 روزه کردم ماشین رو به من 21 روزه تحویل دادن منم ماشین زیر پامو فروختم چون گفتن یک هفته دیگه پلاک میشه اما الان دوماه که ماشین توی پارکینگه بی پلاک هرچی زنگ میزنم میگن صبر کنید کمرگ مشکل دارن و بهتون سود مشارکت میدیم!!! آخه من اگه سود مشارکت میخواستم که 3ماه ثبت نام میکردم. از یک ماه قبل عید 96 من بی ماشینم تا الان کل برنامهام بهم ریخت. دوستان میخواین از این شرکت بگیرین حتما این مسائل رو مد نظر قرار بدین.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
مشکل اصلی خرید رنو وارداتی در ایران ، شرکت عرضه کننده آن است که عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه را یدک میکشد . من حدود ده ماه است که خودروی رنو سیمبل را خریداری نموده ام . خدمات حین فروش و بعد از فروش آن فاجعه است . خلاصه بگویم ، اگر این ماشین را از کشور ترکیه بخرید خدمات آن خیلی سریعتر در ایران به شما میرسد .
چند نمونه خدمات شرکت ایرانی اسمش را نبر ! مانیتور و سنسور بعد از یک ماه در خانه نصب شد . سنسور دو بار عوض شد تا بلاخره توانست بیشتر از یک هفته کار کند . نویگیشن نصب شده پس از سه ماه تاریخ یکساله اش تمام شد و از کار افتاد . بعد از یک مورد تصادف از پشت سه ماه طول کشید تا سپر عقب وارد شده و پس از ده ها تماس و پیگیری نصب شود . حین سفر نوروزی 1396 توربین ماشین کلا تعطیل شد و حدود چهار ساعت در آفتاب خوزستان با خانواده معطل ماندیم تا خودروبر شرکت برسد . در حال حاضر هم میگویند فقط هزینه خواب ماشین را طبق فرمولهای خودشان میدهند ( خواهند داد انشال.......اه )و بابت خسارتهای مالی دیگر تحمیل شده به اینجانب بابت بازگشت از سفر بدون ماشین با خانواده هیچگونه هزینه ای پرداخت نمیشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
هنوزم همینطوره، یکماهه ماشین دادن، همش با دروغ امروز فردا میکنن و هنوز بی پلاکم
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۹:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
با سلام خدمت دست اندر كاران باشگاه خبر نگاران اينجانب نيز با گذشت بيش از 10 ماه از ثبت نام و همچنين تكميل وجه بلافاصله پس از ارسال دعوتنامه ، خودرو خود را تحويل نگرفته ام آخرين وعده اي كه به من داده اند تحويل خودرو تا پايان خرداد مي باشد .كه اگر به آن عمل كنند بعد از آن تازه معلوم نيست كي ژلاك مي شود .
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۳:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
مسئولین نگین خودرو آیا پاسخگو هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۳:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
من هم قرباني همين شركت دروغگو شدم . داستر رو 3ماه خريدم ولي بعد از يك سال تحويل دادن و كلي هم سر پلاك ماشين اذيت شدم . بعد يك ماه از سواري هم گيربكس ماشينم روغن ميداد .اصلا انگار ماشين كار كرده وارد ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
ببخشید این شرکت مجوز فعالیت داره؟
چون من تو لیست شرکت های مجاز لیزینگ خودرو تو سایت بانک مرکزی اسم شرکت رو ندیدم
لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
خدا وکیلی دم همه نظر دهنده ها گرم
اولی که می گه ماشینم آپشن نداره
دومی هم می گه اصلا شرکته وجود نداره!!!
بابا برید اول داستانو بخونید
این شرکت خواسته از خودش دفاع کنه نه چیز دیگه ای
Iran (Islamic Republic of)
aaa
۱۲:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
داداش ناراحت نشو خودت از ابتدا تا انتهای نامه ات اعتراف کردی که شرکت نگین خود رو مشکل داشته پس حق مشتری (خریدار) است که اینجوری بنویسه اول برو خودت را درست کن بعد ادعا کن که مشکل نداری
بنظر بنده دم اون رسانه گرم
Iran (Islamic Republic of)
مشتري
۱۰:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
با سلام
متاسفانه هميشه اين جوابهاي بی پاسخ را شنيده ايم
حتي سايبان سمت راننده و سرنشين برعكس نسب شده است
چراغ داشبورد كه در خودروهاي با قيمت بسيار پايين نسب مي شود بر روي رنو فلوءنس معمولي نسب نشده و داخل داشبورد جاي خاليه نسبتا بزرگي وجود دارد
چراغ مه شكن عقب هم با اينكه گمرك تاكييد كرده بود نسب نشده است
فقط پول موتور و گيربكس ماشين داديم،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
عزیزم نصب نه نسب
آخرین اخبار