در راستای عمل به رسالت رسانه ای
باشگاه خبرنگاران، این مجموعه در نظر دارد شکایات و اعتراضات مردم را در خصوص نحوه تحویل و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی پیگیری کند.
از این رو شما کاربران عزیز می توانید در صورت برخورد با مباحث مذکور، مشکلات خود را در قالب ارسال نظرات که در پایین صفحه همین خبر قرار دارد با قید نام، مشخصات شرکت و نوع محصول و شماره تماس جهت پیگیری و تکمیل اطلاعات برای ما ارسال کنید.
انتهای پیام/
با تشكر
ثبت نامي خودروپارس تندر ال نود پارسال هستم وقرار بود كه ارديبهشت94تحويل بگيرم،حال هيچ كس پاسخگو نيست . اگرنميخواهي انصراف بده،يكي نيست به اين اقايان كه نهاد حمايت ازمصرف كننده به خودلقب داداند بگويد اخه انصافتان كجا رفته،خركه ازپل گذشت ديگر به صاحبش كاري ندارد؛پول من وديگران بي ارزش شد
احتراما ؛ بنده در مهر ماه 93 جهت خرید یکدستگاه خودرو شاسی بلند کوراندو فول آپشن محصول شرکت سانگ یانگ کره از نمایندگی آن واقع در کیلومتر 8 جاده مخصوص ثبت نام نمودم که طبق قرارداد زمان تحویل 90 روز کاری میباشد و 25 در صد خسارت تاخیر :
1- مبلغ 35000000 ریال تحت عنوان مابه التفاوت قیمت اسقاط خودرو قبل از تحویل خودرو و علاوه بر قیمت قرارداد به نا حق اخذ گردید
2- خودرو بعد از 157 روز تحویل داده شد که برای دریافت خسارت تاخیر تحویل مشتری میبایست تقاضا بنماید و تقاضای او بعد از سه دماه بررسی می شود که اکثر مشتریان نمیدانند که باید تقاضا کنند
3- حرکت هردو صندلی جلو ماشین میباست برقی باشد که فقط صندلی راننده برقی است و آپشن برقی بودن صندلی کنار راننده حذف شده
4- شیشه های ماشین میبایست دودی و آنتی رفلکس باشد که از شیشه ساده استفاده شده
5-گارانتی را منوط به انجام سرویس های دوره ای در شرکت میدانند در حالیکه یک تعویض روغن موتور و فیلتر آن 200 هزار تومان دریافت می کنند