به گزارش خبرنگار
حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت 40 روز از وعده مدیرعامل نگینخودرو نسبت به تحویل خودرو به تمام مشتریان، هنوز تعدادی از آنها خودروی خود را دریافت نکردهاند و عدهای هم مالک خودروهای بی پلاک شدند، تا جایی که برخی مشتریان به دلیل بدقولیهای این شرکت تصمیم به فسخ قرارداد خود کردهاند.
گزارش میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که مشتریان پس از دریافت با تاخیر خودروهای خود آن هم بدون پلاک، تصمیم به فسخ قرارداد کرده و خودروی خود را به شرکت بازگردانده اند، ولی علی رغم اینکه شرکت خودرو را پس گرفته است هنوز مشتریان مبلغی را دریافت نکردهاند.
عدم پیگیری و توجه مسئولین این شرکت بیش از هر چیزی مشتریان را به ستوه آورده است و شرایطی سخت را برای آنها فراهم کرده است.
یکی از مشتریان این شرکت به خبرنگار ما گفت: زیر بار مسئولیت نرفتن شرکت نگینخودرو علاوه بر سلب اعتماد مشتریان، بخش عظیمی از پول افراد را بلا استفاده در اختیار خود قرار داده و اقدامی جهت پرداخت وجه نقد آنها پس از فسخ قرارداد نمیکند.
در همین راستا جمشید حسینی مدیرعامل شرکت نگینخودرو در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای این شرکت گفت: ما در حال حاضر، خوشنامترین شرکت هستیم و فکر میکنم کمترین تعهدات را داشته باشیم و تمام تعهدات را تحویل دادیم.
وی ادامه داد: ما بابت پیگیری باشگاه خبرنگاران از پیگیری تاخیر در تحویل خودروهای شرکتمان، شکایت حقوقی کردیم.
انتهای پیام/
هیچ نظارت صنفی ؛ حقوقی ؛ قراردادی بر این شرکت و شرکت های مشابه نیست و حقوق مردم و مصرف کنندگان بشدت تصییع شده است . معلوم نیست چه کسی در این هرج و مرج بازاری مسئول است؟
من ماشینم رو هفته قبل تحویل گرفتم و رفتم شمال. کیفیت سواریش فوق العاده بود. میارزید ۲ هفته تاخیر در پلاک. اگه کسی بخواد رنو بخره حتما بهش پیشنهاد می دم.
عدم پیگیری و توجه مسئولین این شرکت بیش از هر چیزی مشتریان را به سطوح آورده است؟؟؟